MoM11 skrev 2015-05-09 17:21:27 följande:
Grattis Helensi och Hemlig78!
Lycka till med ditt fina embryo Happyland.
Så nervöst när endast ett blir befruktat. Så roligt att de kunde se att det var så fint! Hur många har du fått ut, o h hur många har blivit befruktade tidigare?
Mom2012, spännande med äp nästa v! Hoppas q10 gett effekt. Ska bli spännande att höra om du får bättre atatistik denna gång. Hur har det gått tidigare gånger? Jag har ätit q10 nu i snart 3 mån (samt DHEA och Melatonin). Vet ännu inte om det gett effekt... Vi försöker själva denna mån, nästa blir det ev. IVF, om vi inte väntar till efter sommaren.
Fick ut 5 ägg vid första försöket och då blev 2 befruktade. Båda godkända och fick bägge tillbaka. Tyvärr minus på stickan. Hade ett AMH på 0,7 för ett år sedan och tröga äggstockar, framförallt min högra som bara gett en äggblåsa båda gångerna.
Har gjort ivf för över 10 år sedan, med annan partner, och då var resultatet bättre gällande äggantal. Fick till frysen också. Nu är man äldre, vilket tyvärr märks på äggstockarna. Blev ingen graviditet då, så för mig är detta nionde återföringen om jag räknar med försöken för 10 år sedan.
Ber till den store guden om att det ska bli min tur nu.
Lycka till önskar jag dig med! Kram!