• lisodan

Fler äldre som ska göra ivf?

Hej, idag är en lycklig dag för oss. VUL i 7+2 och lilla embryot var perfekt storlek och hjärtat tickade på fint! Känner mig så lugnad. Senaste veckorna kändes det ibland som jag skulle mista förståndet. Visst kommer oron komma tillbaka men detta är en milstolpe som heter duga för oss! Håller tummarna för er alla här inne! Kram

• lisodan
    JenJoh5 skrev 2015-02-22 22:29:15 följande:

dags för äggplock imorgon! Nervöst! Var ju över 4 år sedan sist. Bara hoppas det går bra nu. Skönt att det är redan 8:30 imorgon så jag slipper vänta alltför länge!

Lycka till! Ja, tidiga morgontider e fint! Smörgåsarna och kaffet efter brukar smaka ljuvligt. :)
  • lisodan
    JenJoh5 skrev 2015-02-23 09:47:16 följande:

Tack alla! Det gick lika fint som för 4 år sedan. Obehagligt är det ju, gör ju lite ont men jag fick beröm för att jag var så lugn. Hade 20 äggblåsor och alla innehöll ägg. Tror knappt det är sant! Hade 21 st för 4 år sedan och då tog jag högre dos! Men roligt med ett bra resultat. Bara hålla tummarna för att det blir många befruktade också. Imorgon vet vi det. Nervöst!

Snyggt jobbat! Grattis!
  • lisodan

Hej alla. I torsdags var vi hos barnmorska för första gången (8+2). Allt såg bra ut, lilla hjärtat slog så fint! <3 Numera hänger jag i lite gravidtrådar, men kollar in här för att se hur det går för er. Verkar få de flesta symtom man kan få. Natten spenderades på akuten med nässelutslag över hela magen. Nu har jag fått Tavegyl, hoppas det räcker så jag slipper ta kortison. Ha en bra dag och lycka till alla! Kram

• lisodan

Helendi: jag tänker att det beror på hur mycket stryk din kropp tar av varje stimulering? Utifrån min kropp hade jag först kört alla FET först, men vet ju inte hur du har mått?

Om de inte lyckas tina ett embryo, kostar det 12.000kr då med? Eller bara per insättning? Kommer ni sätta in två i taget?

• lisodan
    Stockholmsmilen skrev 2015-03-04 23:02:58 följande:

Sprutdag 4 idag.

Vilken dag började det kännas i äggstockarna hos er?

Undrar om det inte var runt dag 4, faktiskt.
  • lisodan

Hurra Helendi! Tänk att man helt plötsligt VILL ha mens....

JenJoh5, när ska du testa?

• lisodan

Tycker som det låter som plus JenJoh5. Hur kommer det sig att du har så sen testdag?

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?