• hockeylover

Aldrig fått orgasm vid samlag..

Hej alla!

Som följer av rubriken, har jag aldrig fått orgasm vid samlag. Jag är en 20årig tjej som annars är relativt erfaren när det kommer till sex, men är så besviken att jag aldrig lyckas komma när jag har sex. Har inte så svårt för att komma när jag onanerar. Är det fler tjejer där ute som det är likadant för? Sex är såklart skönt ändå, men vill kunna komma! Någon som har nåt tips för att komma vid sex? Har ingen fast sexpartner så är svårt att experimentera så värst mycket tyvärr hehe.. Borde jag bara finna mig i att jag inte kommer vid sex och njuta ändå? 

• Svar på tråden Aldrig fått orgasm vid samlag..
  • Anonym (Villoxåkomma)

Jag va 25 år innan jag fick min första orgasm. Trodde aldrig jag någonsin skulle komma. Ett ex sa tom att det va något fel på mig och att jag skulle uppsöka läkare, men han va en idiot oxå!!

Jag har aldrig kommit av att onanera. Tycker inte det är skönt. Har bara kommit när jag rider på killen. Lite framåtlutad.

Men har aldrig upplevt att killen gjort jobbet för att få mig att komma.

Så jag skulle gärna vilja veta om ni killar har några knep för att få tjejen att komma som jag kan testa med min kille eller om ni tjejer har några knep :)

• jesper_78
    Anonym (Villoxåkomma) skrev 2015-01-04 00:11:53 följande:

Jag va 25 år innan jag fick min första orgasm. Trodde aldrig jag någonsin skulle komma. Ett ex sa tom att det va något fel på mig och att jag skulle uppsöka läkare, men han va en idiot oxå!!

Jag har aldrig kommit av att onanera. Tycker inte det är skönt. Har bara kommit när jag rider på killen. Lite framåtlutad.

Så jag skulle gärna vilja veta om ni killar har några knep för att få tjejen att komma som jag kan testa med min kille eller om ni tjejer har några knep :)

Onanerar du bara med fingrarna? Prova en vibrator? Dildo?
    Vad gjorde du för magisk för att komma när du blev knullad? Försök gör samma igen? Tror det släpper när du väl kommit igång och fått orgasmer. Typ alla tjejer får orgasm av onani, men långt ifrån alla under sex.
  • Anonym (Bkllll)
    hockeylover skrev 2015-01-03 23:41:42 följande:

Hej alla!

Som följer av rubriken, har jag aldrig fått orgasm vid samlag. Jag är en 20årig tjej som annars är relativt erfaren när det kommer till sex, men är så besviken att jag aldrig lyckas komma när jag har sex. Har inte så svårt för att komma när jag onanerar. Är det fler tjejer där ute som det är likadant för? Sex är såklart skönt ändå, men vill kunna komma! Någon som har nåt tips för att komma vid sex? Har ingen fast sexpartner så är svårt att experimentera så värst mycket tyvärr hehe.. Borde jag bara finna mig i att jag inte kommer vid sex och njuta ändå? 

Satsa på kvalitet när det gäller män , inte kvantitet...
  • jesper_78
    hockeylover skrev 2015-01-03 23:41:42 följande:

Hej alla!

Grejen är väl att du måste kunna slappna av lika mycket som när du onanerar trots att en kille är med. Hur du ska göra det vet du nog bäst själv. Men har du legat med flera/många? Alltid samma sak oavsett kille? Lagom mängd alkohol brukar hjälpa med avslappningen tex.

Har en tjejkompis som är några år äldre än dig... Hon hade kommit typ en gång under sex, tills vi hamnade i samma säng. Okej, jag vill inte skryta nu, men jag fick henne att komma ett antal ggr genom pullande, mest g-punkten (hon fick flera fontänorgasmer till och med). Så det kan det vara ett tips. Hitta en bra och erfaren kille helt enkelt ;)
  • jesper_78
    Anonym (Bkllll) skrev 2015-01-04 00:17:51 följande:
    Satsa på kvalitet när det gäller män , inte kvantitet...
    Men faktiskt. ONS kommer mer eller mindre skita i din orgasm, det är vad jag hört av tjejer. Och vad jag också gör de flesta gångerna. Man vill njuta själv och förlitar sig på att tjejen sköter njutningen på egen hand.
  • hockeylover
    Anonym (Villoxåkomma) skrev 2015-01-04 00:11:53 följande:

Ja, dumt sagt av exet! När jag onanerar "bygger" jag upp massa kuddar (och en handduk elr liknande överst) och typ gnuggar mig mot kuddarna till orgasm. Har aldrig heller kommit med bara fingrarna.. tycker heller inte alls det är skönt.. Tycker att jag borde ha kommit när jag har sex och rider men har aldrig känt mig ens nära orgasm då heller.. Men sen, precis, även om jag hade kunnat komma av att rida, vill gärna kunna komma utan att vara den som gör allt jobb! ;)

• Anonym (Villoxåkomma)
    jesper_78 skrev 2015-01-04 00:17:44 följande:
    Onanerar du bara med fingrarna? Prova en vibrator? Dildo?
    Vad gjorde du för magisk för att komma när du blev knullad? Försök gör samma igen? Tror det släpper när du väl kommit igång och fått orgasmer. Typ alla tjejer får orgasm av onani, men långt ifrån alla under sex.
    Jag kan numera komma när jag rider. Den biten har jag lärt mig ;) då gör ju jag "jobbet"

Men om killen ska knulla mig till en orgasm... aldrig vart nära ens.
  • Anonym (Villoxåkomma)
    hockeylover skrev 2015-01-04 00:27:20 följande:
    Ja, dumt sagt av exet! När jag onanerar "bygger" jag upp massa kuddar (och en handduk elr liknande överst) och typ gnuggar mig mot kuddarna till orgasm. Har aldrig heller kommit med bara fingrarna.. tycker heller inte alls det är skönt.. Tycker att jag borde ha kommit när jag har sex och rider men har aldrig känt mig ens nära orgasm då heller.. Men sen, precis, även om jag hade kunnat komma av att rida, vill gärna kunna komma utan att vara den som gör allt jobb! ;)

Är egentligen precis samma teknik som när du gnider dig på kuddarna, bara att du har en kuk i dig samtidigt ;)
  • jesper_78
    Anonym (Villoxåkomma) skrev 2015-01-04 00:28:32 följande:
    Jag kan numera komma när jag rider. Den biten har jag lärt mig ;) då gör ju jag "jobbet"

Men om killen ska knulla mig till en orgasm... aldrig vart nära ens.
    Smeker du klittan samtidigt då? :) Kuken kommer ju liksom inte åt den i dom flesta ställningar.
Svar på tråden Aldrig fått orgasm vid samlag..