Inlägg från: Anonym (Villoxåkomma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Villoxåkomma)

Aldrig fått orgasm vid samlag..

Jag va 25 år innan jag fick min första orgasm. Trodde aldrig jag någonsin skulle komma. Ett ex sa tom att det va något fel på mig och att jag skulle uppsöka läkare, men han va en idiot oxå!!

Jag har aldrig kommit av att onanera. Tycker inte det är skönt. Har bara kommit när jag rider på killen. Lite framåtlutad.

Men har aldrig upplevt att killen gjort jobbet för att få mig att komma.

Så jag skulle gärna vilja veta om ni killar har några knep för att få tjejen att komma som jag kan testa med min kille eller om ni tjejer har några knep :)

• Anonym (Villoxåkomma)
    jesper_78 skrev 2015-01-04 00:17:44 följande:
    Onanerar du bara med fingrarna? Prova en vibrator? Dildo?
    Vad gjorde du för magisk för att komma när du blev knullad? Försök gör samma igen? Tror det släpper när du väl kommit igång och fått orgasmer. Typ alla tjejer får orgasm av onani, men långt ifrån alla under sex.
    Jag kan numera komma när jag rider. Den biten har jag lärt mig ;) då gör ju jag "jobbet"

Men om killen ska knulla mig till en orgasm... aldrig vart nära ens.
  • Anonym (Villoxåkomma)
    hockeylover skrev 2015-01-04 00:27:20 följande:
    Ja, dumt sagt av exet! När jag onanerar "bygger" jag upp massa kuddar (och en handduk elr liknande överst) och typ gnuggar mig mot kuddarna till orgasm. Har aldrig heller kommit med bara fingrarna.. tycker heller inte alls det är skönt.. Tycker att jag borde ha kommit när jag har sex och rider men har aldrig känt mig ens nära orgasm då heller.. Men sen, precis, även om jag hade kunnat komma av att rida, vill gärna kunna komma utan att vara den som gör allt jobb! ;)

Är egentligen precis samma teknik som när du gnider dig på kuddarna, bara att du har en kuk i dig samtidigt ;)
Svar på tråden Aldrig fått orgasm vid samlag..