Inlägg från: hockeylover |Visa alla inlägg
  • hockeylover

Killar som tar lång tid på sig att komma!

Känner igen mig! Vissa killar har velat hålla på i flera timmar för att de så gärna vill komma. Blir ju rätt tröttsamt till slut faktiskt. Och jag får ont ibland också när det pågått för länge.. Som tur är gillar jag att suga (och bemästrar det bra har jag fått höra hehe :P) så testa att suga av killen om du är trött på själva penetrationen men ändå vill få honom att komma :) Kanske inte världens bästa lösning på "problemet" men så gör jag iallafall ;)
  • hockeylover
    Anonym (frustrerad) skrev 2015-01-04 01:17:25 följande:

Men finns det någon speciell sugteknik om man vill att killen ska komma fort? Hur gör du? Jag har hört att ögonkontakt då och då under avsugningen är hett och att man ska variera lite och så, men samtidigt är detta en kille som har ännu svårare att komma om man varierar sexet.

Jag brukar deepthrota när jag suger, alltså suga så jag får den långt bak i halsen. Ibland sitter jag mot sänggaveln och killen står över mig och liksom penetrerar samtidigt, eller så ligger han ner och jag suger och runkar av honom. Har aldrig haft några problem med att ta den långt ner i halsen, visst får lite kväljningar ibland och lite tårar i ögonen hehe, men blir så kåt av att höra killen stöna och veta att han går igång på det och tycker det är skönt. Sen behöver man ju inte ta den så djupt som jag gör, om du inte kan ta så mycket i munnen kan du ju runka honom samtidigt, och försiktigt leka lite med hans pungkulor ;) Och ja, ögonkontakt då och då kör jag också på, verkar de tycka är hett hehe :) 
    Du kan kanske höra med din kille och få honom att "guida" dig när du suger, att han liksom säger till när han tycker nåt är skönt så du kan fortsätta med det :) Men viktigast är ju att du känner dig bekväm med det du gör, om du får alldeles för ont eller känner dig obekväm måste du ju inte suga av honom! Finns andra sätt för honom att komma på isåfall ju :) 
Svar på tråden Killar som tar lång tid på sig att komma!