Killar som tar lång tid på sig att komma!
Jag tänker också lite som ovanstående. På vilket sätt har du förklarat det här för honom? Mycket av den manliga orgasmen handlar om det mentala - i alla fall för mig. Jag har mycket svårare att komma när jag känner att utlösningen är nåt jag måste "prestera" för att hon vill att vi ska bli klara, men känner jag däremot att hon blir kåt av att jag njuter och av att känna mig komma, så blir det genast mycket enklare. Vad jag menar är att om du har sagt till honom att du känner dig sexig och åtråvärd av att han kommer, så finns det ju två sätt att förtydliga det. Å ena sidan att ge honom skuldkänslor och visa din besvikelse när han har problem att komma (då kommer han att tycka att det är ännu jobbigare och få ännu mer prestationsångest nästa gång), och å andra sidan att framhäva hur kåt du blir av att han kommer.
Positiv uppmuntran är betydligt bättre än skuldbeläggande.
Och rent fysiskt kan du ju alltid prova med glidmedel och runka honom sista biten. Eller så kanske har du en massagestav som du kan prova på honom. Har man aldrig upplevt en vibrator mot kuken så är det en nästan överväldigande upphetsande upplevelse.