Killar som tar lång tid på sig att komma!
Hur gammal är han?
Hur gammal är han?
Det har inte att göra med storleken, jag har haft kortare relationer med killar som varit mindre välutrustade än min nuvarande som inte haft sånt här problem alls, så jag tror inte att det är att jag inte är tillräckligt trång. Kan knipa om ett finger så att det känns rejält och knipa av kissstrålen och allt det där
Han är 28 och äter inga mediciner, har inte psykiska problem heller. Han har vara hård i säkert två timmar så det är inga problem alls där, blir det dessutom fort igen när han har kommit.
Det är så konstigt, vi träffades igår igen och hade sex. Först så hade vi långt förspel där vi retade upp varandra ganska länge innan vi ens tog av oss kläderna. Sedan förspel i sådär tio minuter utan kläder och sedan sex... som vanligt tog det jättelänge innan han kom. Jag kom efter 5-10 min och sedan var fokus på hans njutning i 40 min innan han kom. Puh!
Sen låg vi och myste ett tag och sedan ville han ha sex igen efter sådär en kvart vilket vi hade, den gången tog det kanske 20 min innan han kom. Sedan mysa och vila ett tag till och sedan ville han gärna ha sex igen men då orkade inte jag så jag smekte på honom överallt medan han tog på sig själva med händerna och då kom han efter 10 min. Så konstigt att det går fortare och fortare.
Är samma för min kille, fast mest han som upplever att han har svårt att komma när han är i mig. Jag upplever det väl lite som ett problem ibland just att det kan börja skava lite efter ett tag... Men nu kör vi utan något preventivmedel (pga olika anledningar) så han får inte heller komma i mig. Sexet avslutas då istället med att jag runkar eller suger av honom och då kommer han på några minuter!
Men jag har ju märkt att han vill ha ett ganska hårt tag med handen för att han ska kunna komma, jag skulle aldrig kunna knipa så hårt, om han är inne i mig, i flera minuter!
Min kille tror själv att det kan bero på att han kanske inte haft så mycket tjejer (han var ganska oerfaren när vi träffades) och då runkat istället för att haft sex, och att han på så sätt vant sig vid att den stimulansen behövs för att han ska komma.