Inlägg från: Stockholmskillen08 |Visa alla inlägg
  • Stockholmskillen08

Killar som tar lång tid på sig att komma!

Jag är en av dem som behöver lång tid på mig. Det är jättejobbigt, vissa av mina tidigare partners har uppskattat att jag kan hålla på i timmar, men majoriteten tycker att Max 15minuter är långt nog.

Jag ser ingen prestige i att kvinnan jag är med kommer först eller flera gånger. Kommer hon så kommer hon, good for her. Detta har även resulterat i att många av mina tidigare bekantskaper berättat om "maskinen" till sina vänninnor som också vill prova.

Jag har ett annat problem utöver detta, jag har inga som helt att hålla ståndet uppe i längre perioder, men min orgasm blir sällan riktigt hård, snarare blir den liten och kort. Det är väldigt trist att aldrig få komma hårt.

När jag var yngre, kom jag nog på 5-15minuter, men idag då jag är i 31 så är mitt rekord 45minuter. Detta oavsett ny eller gammal bekantskap i sänghalmen. Att köra flera gånger efteråt går ej.

Vissa här verkar tro att det har med storlek på penis att göra, hur fort man kommer som kille. Jag har 16cm i erigerat tillstånd och ca 10-15cm I omkrets på smalaste och tjockaste ställerna.

Svar på tråden Killar som tar lång tid på sig att komma!