Inlägg från: Anonym (Allen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Allen)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Är du stolt över dig själv?

• Anonym (Allen)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 09:38:57 följande:
    Om du menar om jag är stolt över mitt liv, min person?
    Jag lever ett liv som inte gör någon illa.
    Vid sidan av mitt "hotwife" liv har jag en massa andra intressen, många goda vänner, underbar familj och jobb jag trivs med. Har en underbar man som jag älskar
    Att ha en hemlighet för familjen och vänner klarar vi av och vi, dvs min man och jag är helt överens.Jag hade aldrig börjat ha sex med andra om inte jag och min man var helt överens. 
    Vet inte om stolt är rätt utryck men jag trivs med mitt nuvarande liv och förstår att folk har synpunkter.
    Kan inte se att det finns någon äkta kärlek mellan dig och din Man om du måste ha gruppsex med andra. Det heliga försvinner liksom helt och hållet. Men visst, är du/ni nöjda så grattis.
  • Anonym (Allen)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 11:19:30 följande:
    Sex med min man känns annorlunda, sex med andra är enbart sexuell njutning, ingen kärlek.

Antar att många speciellt män sitter och onanerar till porr på nätet trots att de älskar sin fru, är det också nån form av ohelighet. Att ha fysisk sex behöver inte vara med kärlek, för oss är det två helt skilda saker men man kan förstås tycka olika vilket jag respekterar fullt. Istället för en fantasi så får vi också uppleva det tillsammans.
    Om jag tittar på porr så letar jag upp ett klipp med en kvinna som påminner om min kvinna och föreställer mig att det är hon och jag som är i klippet. Jag har provat massa olika typer av sex, men nu med denna kvinna som jag älskar mer än allt så finns inte minsta intresset av sex med någon annan än henne, hon är den enda som är intressant och den enda jag fantiserar om. Gud vad jag älskar henne.
  • Anonym (Allen)
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 10:42:58 följande:
    Du är verkligen en snuskig hora.
    Kan tänka mig att många feta män sprutar på dig.

Tycker du ska vara stolt över att du är en hora och låter lite mer män i lägre sociala grupper smaka på dig.
    Nu är du väl ändå lite väl taskig?

Är inte du ganska snuskig själv som "knullar horor i grupp" med dina lönnfeta gubbpolare?
  • Anonym (Allen)
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 11:17:35 följande:
    Min självkänsla bara ökar för varje år där jag ligger med nya gula tjejer.
    Jag är kåt och het, nu senast i Laos gjorde jag succe.
    Man märker att tjejerna är kåta på mig.
    Se till att du använder kondom så att du inte får AIDS,
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill