Inlägg från: Anonym (Annika hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    hernnilsson skrev 2015-01-04 00:17:39 följande:

Får jag spruta sprrrma på dig?

Om du undrar om män jag är med får spruta på mig så är svaret ja
    Gnagetmange skrev 2015-01-04 00:26:28 följande:

Hej! Har du haft flera män samtidigt?

Hej
    Ja det har jag, som mest med tre män samtidigt. 
    Har också varit på träffar där vi varit två kvinnor och då har det varit fler män med än tre, fem till sex stycken. 
    jesper_78 skrev 2015-01-04 00:30:16 följande:
    Var bor du? Har du bild? Du låter som en skön kåt kvinna :)
    Visst är jag kåt men här på FB blir det bara inlägg ;)
    Är ca 173, blond, har en kvinnlig figur som min man gillar mycket och jag själv;)
    Vi är utlandssvenskar och bor just nu i söder ut i europa
    Gnagetmange skrev 2015-01-04 00:34:05 följande:

[quote=74617902][quote-nick]Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:28:27 följande:[/quote-nick]

Hej

Ja det har jag, som mest med tre män samtidigt. 

Har också varit på träffar där vi varit två kvinnor och då har det varit fler män med än tre, fem till sex stycken. 

[/quote

Gillade du det?

Det har varit träffar som varit riktigt bra och de som varit riktigt dåliga. 
    Det är en underbar känsla att ha sex med flera män som vet hur man delar en kvinna. Det skall inte vara någon prestige mellan männen, de vet att det är mig de ska tillfredsställa i första hand, de är varsamma och lyhörda och förstås fräscha. De lyckade träffarna är med de män som har erfarenhet av att vara fler på en kvinna;), en underbar njutning att känna sig i centrum.
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 04:12:54 följande:

ar din man svensk eller fran det landet dar ni bor? Och hur kom ni fram till att bada var intresserade for detta?

Vi är ett svenskt par.
    Vi bodde et tag i London och på en större privat middag så träffa vi bl.a ett mycket trevligt engelskt par (Steve o Sue )som som framåt småtimmarna berätta om sin relation, sin s.k Hotwife realation. VI tillsammans med värdparet som var sist kvar diskuterade deras relation och ställde en hel del frågor som jag minns det. Engelsmän upplever jag vara mer öppna och det var även detta par. MIn man och jag pratade om det efteråt och han frågade mig rakt ut om jag skulle vilja ha sex med andra män som Sue har. Även om vårt sexliv är underbart på många sät och att jag älskar min man så var tanken lockande. Vi pratade mycket om det innan första mötet. Steve o Sue var ett trevligt par som vi fortsatt umgås med. Första träffen blev i London med en man som Steve o Sue rekommenderade och den blev helt enkelt så himla bra vilket är en av anledningarna till att vi fortsatt. Senare har vi träffat fler av Sue o Steves trevliga män. 
    Det var fyra år sen vi var på denna middag som förändrade vårt sexliv..
    Anonym (Allen) skrev 2015-01-04 08:38:45 följande:

Är du stolt över dig själv?

Om du menar om jag är stolt över mitt liv, min person?
    Jag lever ett liv som inte gör någon illa.
    Vid sidan av mitt "hotwife" liv har jag en massa andra intressen, många goda vänner, underbar familj och jobb jag trivs med. Har en underbar man som jag älskar
    Att ha en hemlighet för familjen och vänner klarar vi av och vi, dvs min man och jag är helt överens.Jag hade aldrig börjat ha sex med andra om inte jag och min man var helt överens. 
    Vet inte om stolt är rätt utryck men jag trivs med mitt nuvarande liv och förstår att folk har synpunkter.
    Anonym (Allen) skrev 2015-01-04 09:57:27 följande:

Kan inte se att det finns någon äkta kärlek mellan dig och din Man om du måste ha gruppsex med andra. Det heliga försvinner liksom helt och hållet. Men visst, är du/ni nöjda så grattis.

Sex med min man känns annorlunda, sex med andra är enbart sexuell njutning, ingen kärlek.

Antar att många speciellt män sitter och onanerar till porr på nätet trots att de älskar sin fru, är det också nån form av ohelighet. Att ha fysisk sex behöver inte vara med kärlek, för oss är det två helt skilda saker men man kan förstås tycka olika vilket jag respekterar fullt. Istället för en fantasi så får vi också uppleva det tillsammans.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-01-04 09:36:23 följande:

Hej! Tack för möjligheten att fråga ut dig. Har några frågor.

Skulle du vara okej med den omvända tanken? Hur skulle du reagera om din kille skulle vilja ha sex med andra kvinnor? Varför, varför inte?

Du säger att du är otrogen. Är det så du ser det? Vet du om det också är så andra Hotwife ser det? För egentligen är det väl inte otrohet eftersom otrohet är svek och du och din man är överens?

Är det svårt att hålla isär känslor? Om någon är riktigt bra i sängen och samtidigt en attraktiv och härlig man.

Hej

Det är för mig helt ok om min man också har sex med andra kvinnor vilket också händer på träffar där vi är två kvinnor med.

Säger jag att jag är otrogen ? Vi ser det inte som otrohet då båda är med på det och vi döljer inget för varandra.

Känslomässigt handlar träffarna bara om sexuell njutning, ingen kärlek, precis som när nån onanerar till porr.

En del män har varit mycket attraktiva men känslodelen är inte där om du förstår hur jag menar. Man är helt enkelt inte mottaglig utan helt inriktad på sexuell njutning vilket också de bra männen är vilket är en del till en bra träff.

Träffar där män skulle stöta på frun ses oftast som en dålig träff, då har mannen, männen inte förstått vad träffen går ut på. Lyckligtvis har vi inte drabbats av det.
    Anonym (nyfiken2) skrev 2015-01-04 11:36:13 följande:

Hej,

Jag och in fru har pratat om att ha sex med andra men i vårt fall endast fler män och inget partnerbyte (det går hon inte med på).

Frågan är hur man gör för att komma igång, hur hittar man män som hon kan umgås med? - är det krogen?

Hej

Innan ni tar steget måste ni vara helt överens. Om du också vill ha sex med andra och hon säger nej så måste ni hitta en lösning annars blir det inte bra.

Tänk efter ordentligt för det kommer förändra ert förhållande till det sämre i värsta fall.

Kontakter, vi har endast seriösa kontakter vi känner till främst från vår tid i London.

Det finns mängder av kontaktsidor .

Vill ni bara ha en träff där din fru ska ha sex med annan man så är det inte riktigt ett "Hotwife" träff." Då kan ni säkert hitta nån på krogen.
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill