Inlägg från: Anonym (Kille 33 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille 33 år)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 18:48:10 följande:

Hej igen

Skulle även vilja veta om det är något sexuellt du bara gör med din man eller tvärtom. Antar att tvärtom inte är aktuellt dvs att du gör saker med älskaren som din man inte får göra.

Kyssar brukar kunna vara en sådan detalj som många par vill behålla för sig själva.

Hur är det med er?

Det undrar jag med. Är det så att din man bara får knulla dig vaginalt när han får komma till och att din anal är enbart för Bullen? Eller typ så? Finns det något din man inte får göra men som du tillåter din Bull?
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 21:16:14 följande:

Andra får inte göra nåt som inte min man får ;)

Ok, tack för svar. Kan annars tänka mig att det vore något för mannen att sukta över. Att andra får "nyttja dig" på ett sätt bara han får fantisera om. Kanske vara vore häftigt i min fantasi. :)
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:14:38 följande:

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56

Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

Brukar du skicka sms eller liknande till din man före, under och efter du har sex med någon annan? Har killen du ligger med någon kontakt med din man? Typ att han berättar att han ska ligga med dig eller brukar din man få tacka killen för att han tar hand om dig? Vad har ni för upplägg?

Låter som ett trevligt förhållande vilket fall.

Förresten, tråden är rätt gammal, ligger du fortfarande med andra eller har ni slutat av någon anledning?
  • Anonym (Kille 33 år)

Hade varit kul om hotwifen kunde logga in här och återkoppla hur det gått sedan tråden startats.

Lever du fortfarande i en hotwife relation?
    Vad är det bästa respektive det sämsta med att vara hotwife?
    Vad hade du önskat du visste innan du tog steget och låg med andra? 
    Vill din man att du ska göra något speciellt innan och eller efter du träffat en annan man?

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill