Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 17:41:48 följande:
Hej MariaOm du är äverens med din man så testa ;)...men det är förstås viktigt att första träffen och följande blir fina och att ni båda är helt med på det, börja med att antyda nåt om ni rollspelar lite när ni har sex.
Våra träffar sker oftast I London och bara med männen I vår "grupp" vi träfat genom Sue o Steve.
Det kan vara hemme hos någon av "stammisarna", eller hos Sue o Steve om dom bjuder in. Då är vi två kvinnor som får flera män. Njuter också av att få se en annan kvinna med flera män.
Vi träffas oftast först over en middag på nån fin restaurang I närheten där vi skall vara. Samtalsämnen kan då vara mellan himmel och gjord men förstås lite inslag av sex. IBlnad har det hänt att när vi har middag med Sue o Steve och kanske tv¨män till, då är vi sex stycken, så har lite av försplet redan börjat på restaurangen. Diskret har en hand lagts på låret, ibland en på vardera och att känna smkeningarna redan på restaurangen gör mig oerhört upphetsad. Speciellt då det sitter folkrunt om kring som inte anar nåt.
Själv har jag oftast en fin klänning eller kjol, inte för utmanande för jag vill inte se slampig ut på restaurangen. Desto finare under, oftast svarta stay ups med svart top, bustie och till det fina trosor. Ibland också troslöst.
Är vi hemma hos Sue o Steve så är vi i deras vardagsrum, de har en stor hörnsoffa och yterliggare två fotöljer.
Soffbordet tas bort och på golvet har de förberett med en stor madrass med skönt sidenlakan.
Beroende på vilka som är med så sitter er vi tillsammans och småpratar, ofta till ett eller två glas champagne. Sen löper det atuomatiskt så att säga. Männen hjälper till att klä av oss och jag behåller alltid underkläderna på, dels för att jag känner mig sexig och dels för att "skydda" mot för mkt intim hudkontakt.
Själva sexet är allt, börjar ofta med smekningar, det kan vara en man eller min man som börjar, sen kommer en till, nån tar en paus. Det gör att vi kvinnor hela tiden har kåta män hos oss ;)
Inte alltid blir det en dp men dom gånger det går är det underbart. Det är inte lätt att få till en bra, det är iallafall vår erfarenhet. Mycket sug o slick. Älskar att suga, och för de välutrustade så är sugning vad de får ;) Kan bara ta emot han med xxl lite grann men det är skönt det med..
Männen får knulla mig med kondom, beroende på hur länge nån har knullar mig så kan jag ta emot nästa directSjälv gillar jag att bli tagen riktigt hart I missionären eller bakifrån, känna hur pungkulorna slat mot stjärten när han stöter in hela kuken. . Ibland så får en av oss tjejer all uppmärksamhet och då kan jag ha en kuk I munnen, en I musen samtidigt som jag runkar en, härligt. Samtidigt slickas mina bröst
Vi har en skön avslappnad atmosfär med stor respect och ödmjukhet.
Vi tjejer sätter gränserna och det är nåt våra "stammisar" väl känner till nu.
Ibland är en träff under en kväll ibland under dagtid
.
Tror också du är medveten om vilket lågt människovärde du har hos allmänheten.
Detta är det sjukaste jag läst på länge, du har tagit begreppet slampa till nya höjder...