Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
Hej Annika
Härlig tråd;)
Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?
Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?
Hej Annika
Härlig tråd;)
Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?
Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?
Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.
har lagt upp en grupp idag, X Dreams för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av Hotwife, Bangmywife, Swinger
Vore kul om ni seriösa här går med ;)
Hej TS. Tack för dina inlägg. För alla intresserade så finns böcker i ämnet tex svenska "Våga flyga" av pseudonymen Joy och Joel Svensson (Forum och Månpocket) . Swingerslivet är en av många olika livsstilar, sannolikt en av dom mer utvecklande men kanske också en lite komplicerad livsstil, särskilt för en del människor i omgivningen..Döm inte.!
Ni som vill slippa alla lågvattensinlägg
Välkommen til gruppen
X Dreams
om Hotwife
Swinger
BangMyWay teman
JC jag förstår din frågeställning till TS. Det är nog lätt att anta att "inte så fina" personer mer går igång på det här, eftersom dom får otroligt mycket uppmärksamhet. Inte bara från sin partner, utan från andra som säger fina saker "bara" för att få knulla henne. Det blir lätt en outsiders känsla kring dessa ämnen.
Jag vet inget om TS eller någon annan här. Men jag kan svara för mig och min tjej och vår relation. Min tjej är mycket sexig. Hon är 165 lång, 52kg och tränad kropp. Fina bröst. Mycket söt i ansiktet. Fylliga fina läppar. Vi har bra arbeten, bra utbildningar, tjänar bra och bor bra. Vi anses nog vara vanliga vettiga personer.
Med det vill jag säga att jag tror att många utgår från att det måste vara outsiders. Men i själva verket finns vi överallt i alla former. För min del handlar det om något otroligt sexigt och jag går verkligen igång på vår lilla grej. Det gör även min tjej. Men vi måste vara lyhörda mot varandra och bromsa om någon av oss säger att det blivit för mycket eller fel.
Vi har ett bra fungerande sexliv och skulle säkert inte behöva våra sidoprojekt. Men eftersom vi kan och gillar så fortsätter vi då och då. Sen ska jag inte hymla med att vi också tycker att vi är lite coola för att vi kan och gör detta. Vi skojat om alla andra par som bedrar varandra och hur sköna vi är. Inte den finaste sidan hos oss, men vi skojar om det privat och gillar att ingen känner till vårt dubbelliv. Knappt ens de andra männen.
Som sagt. Din fråga var till TS. Detta var bara ett bidrag från mig.