Anonym (Z2) skrev 2024-02-09 10:05:50 följande:
Låter som du killgissar utan belägg på något, vad fick dig att försöka övertyga andra med denna missvisande hittepå text baserat på magkänsla ?
Killgissar inte du också då iså fall. Eller finns det statistik på hur folk har sex?
Varför skulle det vara så vanligt att folk vill dela ut sina partners för sex till andra ? Frekvent ? Personer som själva vill ligga med någon kan ju då i så fall bara gå hem och säga - ikväll kommer jag sova borta hos Stefan, bara då du vet. Du får komma och kolla om du vill. Okej, jag tar med popcorn och kommer.
Nej, i stället ska kvinnan lånas ut till en karl - som om hon vore en leksak. Men vem fan vill ligga med någon när inte huvudetboch personkemin /åtrån är med ? Det verkar helt frånkopplat.
Jag åtrår till exempel en annan man än min egen. Jag kan tänka mig att ligga med honom. Men all det jag känner skulle bli helt ointressant om min man skulle se på..Han äger inte mig, min kropp, mina känslor och huvud. Om min man då på skulle jag känna att han inkräktar på mitt privatliv - och få är det egentligen slut mellan oss.
Nä, varför tror du att det är så vanligt?.Hur mycket tid hinner du ägna dig åt sånt här i veckorna ?