Inlägg från: Anonym (Z2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Z2)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Less is more skrev 2024-02-09 09:33:28 följande:

Har nog svårt att tänka mig att det skulle vara så vanligt. Det är väl samma personer som skriver på sociala medier om och om igen under olika nick.

Jag tror det i IRL blir mest rörigt och att fantasin är roligare än verkligheten..För vi är alla våra egna regissörer.

Sen finns det en fara i att det blir som en dold misdhandel av svagare partners som låter sig utnyttjas om det blir frekvent. Antar jag.

Låter som du killgissar utan belägg på något, vad fick dig att försöka övertyga andra med denna missvisande hittepå text baserat på magkänsla ?
  • Anonym (Z2)
    Core skrev 2024-02-09 12:35:51 följande:

Till less is more

Jag ska inte svara för hur människor med den här böjningen tänker, men man kan ju anta.

Det här paren kommer väl gemensamt fram till vem de ska ta in, ofta träffar de mannen först ihop, och går den bort för någon av parterna blir det inget. Upplägget som jag förstår det är snarare som om man vill ha en trekant, men att mannen i förhållandet har en passiv roll. alt inte närvarande alls, utan får bilder och suger i sig den andra mannen sperma efter ligget.

Ja jag vet, man får fan kväljningar, men i det här upplägget är inte mannen den dominanta, snarare kvinnan. Mannen är inte mer än en kissfläck i kalsongerna i värde, och det är den delen han tänder på

Vem tänder på det ? Talar du för alla eller gissar du ? Eller var det en person som var så?
  • Anonym (Z2)
    GalenMamma skrev 2024-02-09 14:33:15 följande:
    Knäppskalle.
    Du kan väl va trevlig ton på forumet ?
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill