Anonym (Busig-fru91) skrev 2024-02-11 20:45:34 följande:
Jag är en hotwife sen ca 8 år tillbaka och har haft samma bull/pojkvän/kk i ca 5 år och jag ligger med honom så ofta som jag bara kan och det brukar bli mellan 3-4 gånger i veckan i snitt och ibland oftare och ibland mer sällan och andra män än min kk blir det nog 2-4 gånger per månad och då är min kk nästan alltid med.
Min man ligger jag med betydligt mer sällan kanske 1 gång per månad i snitt.
Precis som "Anal ockupant" är inne på så tänder jag oerhört på muskulösa dominanta män som är betydligt mer välhängda än min make och jag har mer än gärna analsex med dom och jag har insett att jag har en rejäl fetisch för äldre män (45 +) med allt vad det innebär i form av rollspel m.m.
Jag och min make älskar varandra oerhört och innan moralpredikanterna börjar sätta igång så har vi hittat en form av sexliv som vi båda är mycket mycket nöjda med och min make har andra sätt än penetration för att ge mig njutning.
Underbart att höra Händer nån gång att du nekar din man för du har haft sex nyligen? Och är du Öppen med de och och är rak och berättar för din man att du nyss blivit påsatt,?