Inlägg från: Anonym (Masterski) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Masterski)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

wiwi skrev 2015-01-06 14:51:17 följande:

jag vill vara med ett par där frun är hotwife o manen gillar att se henne njuta med en annan man

var hittar man sånt par?

jag är en kille

Finns det inte i din bekantskapskrets så är nätet den bästa källan. Sidor som darkside tex. Förut fanns det en sida som hette hotwife.se men den ligger nere sedan snart ett år. När det gäller nätet gäller det att sticka ut och fånga parets intresse för de har massor att vilja mellan. Dock är mycket av svaren paren får skräp så det är inte lätt för dem att hitta rätt. Är inte hotwife-upplägget ett krav utan att du bara söker par som vill bjuda in någon/några killar kan du söka på vilken kontaktsida som helst.

Jag har hittat paren både i min bekantskapskrets och på nätet.
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 15:45:14 följande:

Hej

Storleken är inte alls avgörande utan som sagt helheten, de ska vara män som kan "uppföra" sig även utanför sängen, första mötet är oftast på nån din restaurang, bar.

I kretsen finns även enormt välutrustade men få blir det en annan form av sex för mig med dem ;)

Du glömde igen att svara på om du och din man ser lika på detta. Men antar att då du nu undvikit detta två ggr vill du inte det och det respekterar jag. Jag har uppfattat att du gille stil och finess och bli upp aktade av gentlemen.

Vad menar du med att det blir en annan form av sex med de som har större utrustning?
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 16:59:24 följande:

Min man är väldigt manlig och ger mig även sexuell njutning med andra män liksom jag kan låta honom få det. Vi njuter av att få ha sex med andra och vi njuter av att ha sex med varandra.

Många kallar det öppet förhållande men jag ser det åt det s.k Hotwife då jag fått förmånen att njuta av fler män, om du tycker jag är en hora för det så är det upp till dig.

Jag respekterar olika åsikter så länge de bygger på rätt fakta ;)

Synd att sitta här och bli aggressiv tycker jag

Ta inte detta som någon kritik men jag vill mena att av ur vår diskussion och dina andra svar att du inte är en hotwife. Ert upplägg har inte någon av de grundstenarna som krävs för att särskilja det ert upp mot swinger. Förutom då att din kille är dig trogen om jag förstått det rätt. För mig spelar det ingen roll men jag vet några hotwifes som skulle ha invändningar mot din bedömning. :)

Om swinger är ett brett begrepp så är hotwife/cuckold ett väldigt snävt begrepp.

Men det viktigaste är ju att ni har hittat er grej men ville bara peka på att någon kan ha åsikt om din kategorisering. :)
  • Anonym (Masterski)

Hej igen

Skulle även vilja veta om det är något sexuellt du bara gör med din man eller tvärtom. Antar att tvärtom inte är aktuellt dvs att du gör saker med älskaren som din man inte får göra.

Kyssar brukar kunna vara en sådan detalj som många par vill behålla för sig själva.

Hur är det med er?

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 21:15:25 följande:

Hej

Visst har vi "regler" men som i vårt fall är självklara med våran "krets" av trevliga män

Inga kyssar, inte ens försök att kyssa kvinnan, en regel som alla känner till.

Mannen/ männen alltid nytvättade o fräscha vilket är en självklarhet för dom också;)

Ingen skäggvägg runt kuken, gärna välansat, man vill inte mötas av en skog ;)

Alltid kondom,

Suger gärna

Munknull om jag ger OK

Spruta på kroppen ok, i ansiktet efter frågat

I analen bara efter OK och inget som är givet

Endast min man knullar utan kondom och kysser ;)

Har alltid stayups eller strumpbyxor med öppning, till oftast en bustie, 

Utför du oskyddat oralsex på dina älskare och slickar de dig?
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2015-01-06 21:35:48 följande:

Ok, tack för svar. Kan annars tänka mig att det vore något för mannen att sukta över. Att andra får "nyttja dig" på ett sätt bara han får fantisera om. Kanske vara vore häftigt i min fantasi. :)

Kanske inte vanligt men det förekommer inslag av detta du nämner i hotwife/cuckold-förhållanden.
  • Anonym (Masterski)

Hur ofta träffar ni dina älskare?

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 22:40:04 följande:

Hej

Oskyddat oralt med "stammisar" aldrig med nya.

En del slickar mig o då vill jag gärna ha min mans i mun ;)

Känner igen ert upplägg med stammisar men det är i ärlighetens namn en falsk trygghet. Man kan ju anta att de har sexuella relationer utanför det ni har tillsammans. Men som sagt är det vanligt och smittorisken av något allvarligt är ju väldigt liten via oralsex. :)
  • Anonym (Masterski)

Hur viktigt har livsstilen blivit för dig? Hur skulle du reagera om din man vill att ni skulle sluta träffa männen, skulle det bli en konflikt hos er? Skulle du tom kunna överväga att lämna honom för att hitta någon som vill vela det liv du nu lever?

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 09:18:29 följande:

Hej  Stammisar I vårt fall är andra män I ett "hotwife" förhållande, dvs jag är den andra kvinnan för dem liksom Sue är den andra kvinnan för min man.

Visst kan det finnas en chans at han har sex med fler men vi har kännt dem nu ett par år och de lever som vi förstår sunt ;)

Ok. Brukar vara så att återkommande älskare hamnar under mindre krav på skydd. Trodde det var så du menade.

Inte ovanligt att köra helt utan skydd när träffarna blivit återkommande.

Kan iofs ha att göra med att det inte sällan är en central grej för både kvinnan och mannen i hotwife/cuckold-förhållande att älskaren kommer i kvinnan.
  • Anonym (Masterski)

Har du inget behov av att träffa dina älskare ensam utan din man? Eller är grejen att ni gör detta ihop fysiskt på plats?

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 10:48:58 följande:

För mig är grejen att vi gör det tillsammans.

Hade två möten i början utan min man, dock med Sue o Steve tillsammans med tre män till.

De fyra männen tog väl hand om mig och Sue och visst var det skönt även om inte min man var med.

Är vi i London en längre stund och nån av "stammisarna" eller om Sue o Steve hörde av sig om en intressant träff och min man inte skulle kunna så skulle jag kunna gå själv få jag känner mig väldigt trygg i denna grupp vi lärt känna. Helst vill jag ha min man med, skulle heller inte göra nåt som inte han samtyckte till heller.

Om jag tolkar dig rätt så är det som driver dig i detta är att ha sex med flera män samtidigt. Det är mer viktigt än att träffa andra män än den man pga omväxling?
  • Anonym (Masterski)

Vem väljer/godkänner dina älskare, du, din man eller tillsammans?

• Anonym (Masterski)

Har det hänt att du njutit mer med någon av dina älskare än du gör med din man?

• Anonym (Masterski)

Har du kontakt med någon av älskarna direkt utanför din mans kontroll via sms, telefon, epost etc? Prata snusk, planera mm inför en träff tex.

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 17:50:20 följande:

Vad är detta? Vill inte öppna okända sidor på min jobbdator

Någon form av modeblogg vid en snabb titt. Annonseringsspam :)
  • Anonym (Masterski)

Har nog inte några fler frågor tror jag men vill tacka dig för dina svar. Det är alltid roligt att höra hur olika upplägget är i denna form av relationer. Men kan ju alltid diskutera vad man ska kalla ert upplägg och du vet min klara inställning men det är sekundärt.

Önskar dig lycka till och återkommer om jag kommer på något mer att fråga.

Nu skall jag lägga lite energi på en av mina hotwifes som förövrigt är mer än 10 år yngre än mig. ;)

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 19:48:23 följande:

tack själv för vuxet och trevligt beetende här och lycka till med din egen hotwife ;)

Skillnaden mot några andra som kommenterat är nog (förutom grundinställning till kunna acceptera andras val) att jag inte ser detta som något extremt och svårförståeligt utan snarare ganska vanilj. :)

Som jag tror att jag nämnt tidigare så tycker jag att det är sexigt när en kvinna vågar bejaka sin sexualitet och leva ut. Det är därför tråden är intressent samt att jag är intresserad av orsaker och upplägg.

Det jag går igång på vad det gäller hotwife- konceptet är den psykologiska dimensionen dvs spelet mellan älskare/älskarna, kvinnan och den äkta mannen. Dvs detta är en dimension extra utöver att träffas för mekanisk sex med massa regler. Är helt utlämnande och bygger helt på tillit vilken ställs på prov när svartsjukan plötsligt kommer smygandes.
  • Anonym (Masterski)

När jag skrev mitt svar förut kom det upp några frågor till.

Du har nämnt att din man är med och styr. Händer det att älskarna eller någon av dem tar över kommandot eller är de passiva och följer instruktioner?

Har det förekommit svartsjuka mellan dig och din man kopplat till detta?

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill