Inlägg från: Anonym (Annika hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 01:19:01 följande:
    Spelar mindre roll men ni har helt klart en mer swinger-vinkel/syn på detta.

Det behöver nödvändigtvis inte innehåller de fysiskt nedtryckande inslagen du beskriver för att kallas hotwife/cuckold men ett krav är att mannen helt släppt taget och kvinnan gör som hon behagar och absolut inte att han får styra. 

Men alla mina möten har sett olika ut i upplägget med den enda gemensamma nämnaren att paren vill att jag tillfredställer kvinnan. Allt från att mannen varit med och agit bilder och bitvis varit med/hjälpt till till at jag träffat kvinnan själv och tagit bilder för manen att få titta på. 

Otroligt sexigt med kvinnor som vågar bejaka sin sexualitet.
    mmm det är en annan form än vi har....hur är männen i dina möten? Och hur är kvinnan mot mannen?
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 01:37:26 följande:
    Vad menar du med hur männen är? 

I och med att uppläggen sett så olika ut är det svårt att säga hur kvinnan är men en sak som är gemensam både från mig och paret är vetskapen om att det är en relation på tre och allt får ske respektfullt inom ramen för detta. 

Jag är helt enkelt paret sexleksak även fast att det inte verkar så då jag är dominant mot kvinnan och mannen är oftast den mest passiva. Men vi alla vet våra roller. Det är dock inget som är självklart och jag tror att det inte sällan är så att älskarna inte förstår detta fullt ut.
    Tänker mer på om ni är fler män, hur är ni då när äkta mannen som du skriver inte har någon kontroll.
    Hur vet ni innan vad kvinnan vill ha och gillar?
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 10:08:49 följande:

Skulle vara intressant att höra hur ni hittar killar och hur ni ser på detta.

Hur många killar olika har du träffat under de fyra år du levt ut detta?

Sedan skulle det vara intressant att veta hr ni finner dem; via klubbar, bekantskapskretsen, nätet etc. Du har nämt att det startade via bekantskapskretsen men hur har det sedan sett ut?

Alla träffar har skett genom Steve o& Sue bekantskapkrets, trevliga fräscha män som inte bara har hög social kompetens utan är också riktigt trevliga. 

Absolut inga snuskgubbar som nån här antyder.

Det är verkligen stil.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 11:32:13 följande:

Du nämner social kompetens men hur ser ni på de fysiska attributen? Tänker ni lika där? Tänker naturligtvis om storleken har stor betydelse eller om helheten är mer avgörande?

Hej

Helheten männen vi träffar är genom våra vänner Sue o Steve som jag skrivit om tidigare.

Männen här är sociala, attraktiva, omtänksamma och fräscha. De har alla bra jobb som kräver hög grad av socialkompetens förutom rena arbetskvalifikationer, nån är jurist, finanschef, en är management konsult och nån är läkare.

Det är män som man kan äta en lyxig middag med, gå på teater , ja män som helt enkelt kan föra sig :).

Utrustningen, ja finns både stoort ov vanligt så att säga. Vet man inte hur man skall hantera den så spelar det ingen roll...
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:05:37 följande:

Tack för ett politiskt korrekt svar. :) syftar på den sista meningen. Visst är det så att teknik är viktigare än storlek om inte den är extremt avvikande.

Men det är inte ovanligt att i hotwife/cuckold-förhållanden att storleken hos älskaren får en symbolisk betydelse om inte annat.

Du svarade aldrig på om du och din man ser lika på detta med vilka kriterier som är viktiga i urval av älskare. Skulle bara intressant att höra detta.

Hej

Storleken är inte alls avgörande utan som sagt helheten, de ska vara män som kan "uppföra" sig även utanför sängen, första mötet är oftast på nån din restaurang, bar.

I kretsen finns även enormt välutrustade men få blir det en annan form av sex för mig med dem ;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:59:40 följande:

Du glömde igen att svara på om du och din man ser lika på detta. Men antar att då du nu undvikit detta två ggr vill du inte det och det respekterar jag. Jag har uppfattat att du gille stil och finess och bli upp aktade av gentlemen.

Vad menar du med att det blir en annan form av sex med de som har större utrustning?

Hej

Vad gäller storleken vill jag ha normalstora, det viktiga är att de är riktigt hårda.

En normalstor kuk kan hag ta emot ordentligt och njuta av hur han stöter in hela kuken så pungen "daskar" till i stjärten. Njuter att kunna bli ordentligt påsatt så att säga.

En stor kuk kan jag inte ta emot på samma sätt så det blir mer oralt.

Min man gillar se mig suga en stor kuk samtidigt som han tar mig, nåt även jag gillar;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:59:40 följande:

Du glömde igen att svara på om du och din man ser lika på detta. Men antar att då du nu undvikit detta två ggr vill du inte det och det respekterar jag. Jag har uppfattat att du gille stil och finess och bli upp aktade av gentlemen.

Vad menar du med att det blir en annan form av sex med de som har större utrustning?

Hej

Vad gäller storleken vill jag ha normalstora, det viktiga är att de är riktigt hårda.

En normalstor kuk kan hag ta emot ordentligt och njuta av hur han stöter in hela kuken så pungen "daskar" till i stjärten. Njuter att kunna bli ordentligt påsatt så att säga.

En stor kuk kan jag inte ta emot på samma sätt så det blir mer oralt.

Min man gillar se mig suga en stor kuk samtidigt som han tar mig, nåt även jag gillar;)
    Anonym (Anabolakillen!) skrev 2015-01-06 16:46:15 följande:

Vilken sprutluder du verkar vara och viken fikus till man du måste ha som lever med en hora som dig,

EN riktig man hade förstått att en hora kliver man på, man gifter sig inte med henne.

Blir fan aggressiv när man läser om vilka fikusar och horor som det finns i vårt land.

Min man är väldigt manlig och ger mig även sexuell njutning med andra män liksom jag kan låta honom få det. Vi njuter av att få ha sex med andra och vi njuter av att ha sex med varandra.

Många kallar det öppet förhållande men jag ser det åt det s.k Hotwife då jag fått förmånen att njuta av fler män, om du tycker jag är en hora för det så är det upp till dig.

Jag respekterar olika åsikter så länge de bygger på rätt fakta ;)

Synd att sitta här och bli aggressiv tycker jag
    Anonym (Slimfitkillen) skrev 2015-01-06 17:17:08 följande:

Men vi cuckold-killar gillar ju det också?

Hej

Vad menar du?
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 18:48:10 följande:

Hej igen

Skulle även vilja veta om det är något sexuellt du bara gör med din man eller tvärtom. Antar att tvärtom inte är aktuellt dvs att du gör saker med älskaren som din man inte får göra.

Kyssar brukar kunna vara en sådan detalj som många par vill behålla för sig själva.

Hur är det med er?

Hej

Visst har vi "regler" men som i vårt fall är självklara med våran "krets" av trevliga män

Inga kyssar, inte ens försök att kyssa kvinnan, en regel som alla känner till.
    Mannen/ männen alltid nytvättade o fräscha vilket är en självklarhet för dom också;)
    Ingen skäggvägg runt kuken, gärna välansat, man vill inte mötas av en skog ;)
    Alltid kondom,
    Suger gärna
    Munknull om jag ger OK
    Spruta på kroppen ok, i ansiktet efter frågat
    I analen bara efter OK och inget som är givet

Endast min man knullar utan kondom och kysser ;)

Har alltid stayups eller strumpbyxor med öppning, till oftast en bustie, 

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill