Jag följer er alla som får testa i dagarna med spänning, håller tummarna för er!
Liten uppdatering: På min front egentligen intet nytt, började med multivitaminer häromdagen, kul när jag kom hem med burken och sambon fick syn på den. Kommentaren var "Va, jag vill också ta vitaminer, köpte du ingen till mig?". Roligt med en engagerad sambo!
Vi är ju som sagt på vårt första försök, haft sex minst varannan dag sedan mensens slut. Har som jag tidigare skrivit mycket dålig koll på min mens, vet egentligen bara att den alltid varit oregelbunden. Sedan dag 11 har jag kört med dagliga ÄL-tester, hittills utan något klart positivt resultat. Får två klart synliga streck, men har ej tyckt att de varit lika starka. Någon som har erfarenhet av ÄL-tester, får man någonsin ett helt solklart positivt resultat där linjerna är lika starka?
Idag är jag på dag 19, och enligt appen Natural Cycles där jag gjort en mycket grov uppskattning av min menscykel, ska ägglossning vara på G under den kommande veckan. Hoppas, hoppas. Har idag som molvärk i nedre delen av magen, inte helt olikt mensvärk. Har ingen direkt uppfattning av hur min ägglossning brukar kännas. Ni som känner av denna, hur känns det för er under ÄL?
Jag kommer fortsätta med daglig tempning, multivitaminer och sex varannan dag fram till nästa mens om jag inte får något tydligt utslag på ÄL-testerna/tempningen. (vilket iof förhoppningsvis inte blir någon mens, men det känns väl optimistiskt att vänta sig resultat på första försöket...)