• Tumvante

bli gravid med första barnet 2015

Är själv född nära Jul (kom hem till syskonen som en julklapp på julafton) , och sambons alla familjemedlemmars födelsedagar är typ i december också, så han har sagt att han helst inte vill ha ett decemberbarn, men jag tror vi kör på ändå det är bara ett födelsedatum....

• Tumvante
    iowa skrev 2015-03-04 09:20:24 följande:

HERREGUD! Vad gör jag nu? Inga tveksamheter direkt..

Andra försöket och trodde verkligen inte det tagit sig... Känslorna är överallt och jag försöker att undvika impulsen att ringa sambon på en gång. Vill försöka vänta med att berätta till imorgon efter jobbet (jobbar kväll idag och dagen imorgon), så vi har lite tid tillsammans. Enligt Natural Cycles är jag gravid i vecka 4. Kommer nog ta några dagar att smälta det här, men gud vad glad jag är!

Då är vi två med + idag grattis
  • Tumvante

Lycka till! Inatt drömde jag så mycket om det test jag planerade att jag skulle göra i morse. Drömde att det blev positivt, och blev besviken när jag vaknade varje gång och insåg att det bara var en dröm... Men så var det dags på riktigt att kissa på en sticka. Först när man kunde se att vätskan trängde upp, och den passerade blankt tänkte jag bara nej. Sen väntade jag och antydningar kom, och till slut var där ett streck som blev tydligare o tydligare. Vilken glädje alltså! Hoppas nu verkligen att ni andra får se det efterlängtade +et! Väntan är lång, men så skönt när det kommer!

• Tumvante

Everlove, supercool känsla. Härligt med den enorma kram jag fick av sambon också.

Önskar att du också får uppleva det mycket snart också - utan att svimma när har du BIM?

• Tumvante

Spännande! Då får du skriva hur det går imorgon. Har du tänkt på när du kommer testa om den inte kommer?

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015