Joozzaan skrev 2015-02-19 17:49:33 följande:
Min mamma jobbar inom vården så vet hur galet det kan va där ibland! All cred to you som jobbar och sliter där varje dag :)
Jag köpte dom där som hette kvinna, innehöll ju allt möjligt bra :D yes i morgon har jag BIM enligt appen. Den räknar på 32 dagar med förra månaden fick jag inte mens förens efter 36 dagar så är lite osäker på exakt datum. Har inga känningar direkt :( hade lite mensvärks liknande smärtor förra veckan som hålls I sig och ömma bröstvårtor men nu är allt borta så tror inte det blev något Denna gång tyvärr.
Hur går det för dig? När har di Bim? :)
Haha ja, ibland är det helt galet faktiskt. Knäpp man är som gillar kaoset ;)
Spännande! Okej, har du tagit äl-test eller nåt? Jag använder natural cycles så jag kan se exakt när ägglossning varit och när mensen ska komma. Himla praktiskt! Okej.. Får se då, det behöver ju egentligen inte betyda något. Håller tummarna! :) Jag har nästa ondag eller torsdag. Känns så tidigt och jag vet inte vad man skulle hålla utkik efter direkt.. Har lite molvärk men det brukar jag kunna ha. Känns så osannolikt att det skulle bli nåt på första försöket så jag väntar nog in mensen och blir bara superförvånad om den inte dyker upp..