Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

bli gravid med första barnet 2015

Här vill jag hänga med :D är 21 år gammal och jag å min sambo bestämde oss för att vi skulle ta ut min spiral detta år. 20/2 tog jag ut den :) fick mensliknande någon dag efter som inte va så mycke. Va till och från i 4 dagar. Gjorde äl test nu denna vecka då jag tänkte ja skulle ha äl typ nu i helgen... Men visar ingenting på stickorna. De visade lite starkare den 5/3 på morgonen. Trodde då det va påväg då jag haft mollnande värk i magen, men nä än så länge verkar ja inte haft äl :( hoppas den kommer inom dom närmaste dagarna :( grattis till era plus ni andra :)

• Vadvetjaaaaag

Idag när ja duschade så tvättade ja muffen som alltid. Å fick massor med äggvitsliknande flytningar på fingrarna som man kunde dra ut långa trådar av ? Fick min mens för 8 dagar sedan. Kan äl vara på g redan ? Hur lång tid innan får man älsymptom? Någon mer som vet eller haft likadant ? Har haft som mensvärk hela tiden även när mensen slutat. Lite mindre igår och idag men konstigt ändå?

• Vadvetjaaaaag

Jag har haft min äl. Det starkaste testet visades den 27/3 på kvällen som ni ser på den enskilda bilden. Sen på den andra bilden är alla test samlade. Hade sex den 26 och 28. Får se hur det går :)

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015