• isali

bli gravid med första barnet 2015

Hoppar in här! Är 27 och sambon 28, har varit barnsugen nu i ett halvår och nu har vi börjat försöka ordentligt. Första riktiga försöket sen spiral uttag, osäker om jag hade ÄL förra månaden. ÄL den 22/3 och BIM 4/4 eller 5/4. Ska nog testa 1 april!

Tror inte det sätter sig på första, men vem vet. Ni som plussat, hur länge tog det för er?

Jobbigt att vänta på BIM! Herregud så dryyyyygt .... :p

• isali
    isali skrev 2015-03-29 21:36:08 följande:

Hoppar in här! Är 27 och sambon 28, har varit barnsugen nu i ett halvår och nu har vi börjat försöka ordentligt. Första riktiga försöket sen spiral uttag, osäker om jag hade ÄL förra månaden. ÄL den 22/3 och BIM 4/4 eller 5/4. Ska nog testa 1 april!

Tror inte det sätter sig på första, men vem vet. Ni som plussat, hur länge tog det för er?

Jobbigt att vänta på BIM! Herregud så dryyyyygt .... :p

Varför skrev jag 27 och 28? Vi är ju 26 och 27. Haha ;)
  • isali

BIM +6. Försenad men och blanka test. Dock så har det de senaste dagarna ilat i magen, tryck över bröstet och tänker varenda dag att "nu så, nu kommer mensen", men icket! Funderar om jag kanske hade en senarr ÄL denna månad. Ingen aning? Tyckte mig se något på en sticka idag, men kan hända att det var torkstreck.

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015