• Joozzaan

bli gravid med första barnet 2015

jc86 skrev 2015-01-07 15:02:03 följande:

Åh va kul! Eller är det jobbigt att låta bli att testa? :P Jag fick mail idag om att mitt test är påväg så det kommer nog imorn. :) Tror jag ska vänta tills på måndag då jag tror att jag har bim. Vill inte prova innan då jag var dum nog att bara beställa ett test... Tänkte nog att jag skulle få ett säkert svar på fårsta försöket då vi egentligen tänkte vänta tills den 17e med att testa. Men har insett att det inte finns en chans i världen att jag kommer kunna vänta så länge!!

Vi har bestämt oss för att testa ihop. Min sambo vill så himla gärna vara med. Jag vet inte om jag tycker det är en bra ide... Om det är negativt tror jag hellre att jag vill vara ensam... Kommer bli så himla jobbigt då! Kanske tjuvtar det på måndag då jag är ledig och han jobbar :P Men vad kul att överraska sådär om det är positivt! :D

Haha ja jag har ju lust att springa och ta testet nu :D men ska vänta tills fredag/lördag i alla fall... borde jag ju klara för det är ju bara i morgon kvar då.

Känner samma. Vill va ensam när jag testar i fall det är negativt! Åh tänk om vi sitter här härmed var sitt plus nästa vecka hihi :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 12:45:15 följande:

Jag har precis köpt ett cb digital test... läste att om man testar 3 dagar innan mens är det 83% (?) Att den visar positivt.. men man måste då använda morgonurin och de är ju för sent :/ tror ni att det kan funka om man håller sig några timmar och sen testar? Eller bör jag vänta tills imorgon bitti?

Kan du inte vänta tills i morgon så kan vi testa ihop? :) Klarar inte att hålla mig längre heller. . .är jag inte gravid vill jag veta det nu i stället för att gå och tro och hoppas och kan se fram emot nästa försök i stället!
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 13:51:13 följande:

Jag kan testa med dig imorgon ändå.. det ska komma andra test idag som jag har beställt :)

Åh det är ju faktiskt något där bredvid ju! :D hoppas hoppas!
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 14:14:35 följande:

Så de är inte bara jag som ser de? Shit.. tänk om de är positivt :D

Så jäkla kul! :D hoppas det blir ännu starkare i morgon bitti :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 18:04:28 följande:

Det hoppas ja med. Jag har köpt ett nytt cb test som jag tänker ta imorgon :)

Håller tummarna! :D
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 18:53:11 följande:

Håller tummarna för dig med :) och alla.andra så klart :)

Tack :) nu har det dock slagit om för mig. Låg i sängen och insåg att jag inte kunde vänta en sekund till men sen nyss stod jag där med testet i ena handen och var beredd att gå in och testa men av någon anledning kunde jag inte förmå mig till att öppna det... jag bara stod där och insåg att så länge jag inte testar och mensen inte har kommit än kan jag i alla fall få hoppas en liten stund till att jag kanske är gravid.

Tar jag testet blir det så verkligt. Jag kanske inte alls är gravid. Usch vad det här spökar i huvudet, kommer ju bli galen på kuppen.
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 19:11:43 följande:

jag förstår precis hur du känner. De är skitjobbigt å vänta.. imorgon bitti så kör vi :D

jag vill så gärna tro att mitt "plus" stämmer. De är som att det fortfarande finns lite hopp kvar :) jag är både glad men samtidigt irriterad på mig själv att jag inte väntade tills imorn. Men de är bara att ta nya tag å ta't imorn... vi fixar detta :)

Jätteskönt att få lite stöd just nu känner jag. Dina ord peppar mig verkligen :) vet inte vad jag hade gjort utan våra lilla grupp här.

Jag tror och hoppas ditt plus stämmer! Inte bara för din skull men även för mig så jag får bevisat att det inte är omöjligt!
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 19:29:53 följande:

jag känner samma sak. Det känns bra att man kan få en bekräftelse... att man förhoppningsvis inte håller på att bli galen å ser i syne :p

jag känner mig också mera peppad å ja börjar tro mera på mig själv..... fan va glad jag kommer bli om plusset stämmer :D

När kam jag förvänta mig en bild på morgondagens förhoppningsvis positiva test då? :D
  • Joozzaan

Tog ett testa tidigt test i morse (BIM -2 eller -3) och kunde inte så något som liknade ett streck. Avvaktar och väntar på mensen i stället, har den inte kommit på tisdag nästa vecka så får jag väl testa igen då :) håller tummarna för er andra!

• Joozzaan

Tog ett testa tidigt test i morse (BIM -2 eller -3) och kunde inte så något som liknade ett streck. Avvaktar och väntar på mensen i stället, har den inte kommit på tisdag nästa vecka så får jag väl testa igen då :) håller tummarna för er andra!

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015