bli gravid med första barnet 2015
Jag håller alla mina tummar för att både du och jag är gravida :D
Hoppar gärna in jag med :) kul att ha några att prata med då vi valt att hålla det hemligt att vi försöker. Slutade med p piller i nov och fick första riktiga mensen i dec så nu är väl egentlige första riktiga månaden vi har försökt.
Har BIM på söndag och har beställt hem testa tidigt test som jag tänkte prova i helgen, är dock inte så hoppfull. Eller jo, jag hoppas ju men har inte känt ett skit så är tveksam...
Hej alla!
Jag hänger gärna med här om det är ok?
Jag och min sambo bestämde oss efter jul för att börja försöka bli med vårt första barn. Vi är båda 23 år. Har dock dålig koll på min menscykel då den alltid varit väldigt oregelbunden, inte ovanligt att det är drygt två månader mellan menstruationerna. Har börjat tempa och använda appen Natural Cycles som hjälp för att få koll. Är nu inne på dag 12 i cykeln, och hoppas på att med hjälp av ägglossningstester samt appen att kunna pricka in ÄL.
Hoppas på ett plus under året!
Om det är jobbigt nu kan man ju bara ana hur det kommer bli då! :P
Är det magkänslan som säger att det inte blev något denna månaden? Eller är det att du inte märker något? Jag kommer också bli jättebesviken! Hela min kropp skriker ut gravsymptom men det är nog inte ens möjligt att märka såhär tidigt så det är förmodligen bara för jag slutat med p-ring. Men det gör ju att man blir lite hoppfull liksom. :/ Man får nog testa en dag då man är ledig så man inte bryter ihop på jobbet eller nått :P
Jättetack :) hur går det för er alla?