• Lisa92

bli gravid med första barnet 2015

Joozzaan skrev 2015-02-27 18:38:03 följande:

Fortfarande ingen mens. . . Passerar dag 40 nu. Undra hur länge man ska behöva vänta.

Hur går det joozzaan? Hoppas att det gått åt något håll i alla fall <3

Grattis till er som har fått plus :) är lite granna avis ;)

Min kropp håller just nu på att bara driva med mig. Det drar i ljumskarna och det pirrar till och drar lite i tjejmagen. Men har för mig att jag har varit med om det innan och då vart det inget och jag fick mensen när den skulle och har inte haft äl ännu, så jag tror bara att kroppen retas lite. :/
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-03-22 07:42:53 följande:

Hur går det för alla? :)

Mensen kom i dag några dagar tidigare än väntat.. Men men... Nu blir det en paus i det försökandet för ska flytta i maj så ska koncentrera mig på det nu :) men kommer inte använda skydd så händer det något så blir det ju så fall en rolig överraskning mitt i allt :)
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-03-22 07:42:53 följande:

Hur går det för alla? :)

Hur går det för dig?
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-10 20:51:18 följande:
    Har nog äl under de närmsta dagarna och BM den 27/4 :) förväntansfull och hoppfull! Hur går det själv? :D
    Vi två har lyckats synka våra cykler +/- någon dag.. Haha xD .... Jo vi har ett uppehåll i "försökandet" men kör oskyddat :) känner att jag är tillräckligt stressad med flytt och stök så jag vill ha en grej mindre att tänka på just nu :) men i juni är vi på de igen :)
  • Lisa92

Har inte varit inne på ett tag för har haft fullt upp hemma med att packa ner saker inför flytt :) Men tänkte titta in och höra hur det gått för alla och säga hej till nya :)

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-26 12:30:31 följande:
    BIM i moegon så får se vad som händer :) hur går det för dig? :)
    BIM i går och mensen lyser med sin frånvaro :P men är inte säker på att jag hade ägglossning denna månaden för jag brukar få as ont vid ägglossning och har inte känt den smärtan :/ så tror att mensen är sen pga det och stress :P
  • Lisa92

Har gjort ont som vid ägglossning fast inte lika mycket utan en gång i går och en gång i dag.. Undrar vad det kan vara för ägglossning smärtorna brukar hålla i sig till och från under tre dagar inte bara en gång om dan xP

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-28 03:25:18 följande:
    Du och jag är ju lite för lika känner jag haha :) mensen skulle kommit igår men har ännu inte kommit. Tog ett test som dock var negativt från vad jag kunde se och tror det beror på att jag inte heller har haft äl denna månad. Senaste dagarna har det ryckt och stuckits lite runt äggstockarna så får väl se om mensen tänker komma snart eller vad det är frågan om. :)
    Haha totalsynkade xD
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-28 07:50:36 följande:
    Och födda samma årtal om det är det 92 står för i ditt namn :D Haha tänk om vi skulle plussa samtidigt med när den dagen kommer! Lite skoj att höra att någon går igenom exakt samma sak, exakt samtidigt xD
    Haha :P ja det står för årtalet jag är född.. Haha :P då skulle jag bli lite rädd faktisk om det händer xD ja ganska kul att läsa inläggen och bara "det va just det jag tänkte skriva" xD
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015