Inlägg från: angel-1990 |Visa alla inlägg
  • angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

FiiaN skrev 2015-01-07 15:45:10 följande:

Vad jag förstått så kan man inte känna när själva ägget fäster. Men kanske är olika :) Sedan är nidblödningar väldigt ovanligt, det är långt ifrån alla som får det :) Håll ut, vänta och se om mensen kommer. Det är det säkraste sättet. Jag är inne på mitt 6e försök, vet att det är tufft med denna väntan. Men det kommer, jag lovar. Försök att inte fästa dig allt för mycket för det här med att testa och leta symtom, man mår bara sämre och blir stressad av det.

Men jag håller tummar och tår för att det ska ta sig för dig :D

jo ja vet jag försöker att inte överanalysera mig själv och försöker att tänka på annat men de är så svårt :p jag har själv försök ett x antal gånger innan denna å det är så jobbigt att få ett negativt svar varje gång.

Jag hoppas att de går bra för mig och er andra :)
  • angel-1990

Jag har räknat helt fel på min bim.. den ska vara nu på söndag den 11. Inte den 12 som jag trodde först. .. va tror ni om att göra ett CB digitaltest imorgon eller på fredag.. vet att jag sa att jag skulle vänta till bim dagen men den här väntan gör mig galen

• angel-1990
    luringen1 skrev 2015-01-07 21:21:09 följande:

Tar man test innan BIM tror jag nog man får försöka ställa in sig på att det blir negativt, sen har man ju såklart hört att vissa kan få plus på BIM -5. Så man kan ju hoppas ???? du får lycka till om skulle testa, du har ju några test så.. hehe!

Jag ska försöka att inte hoppas för.mycket men de känns som att för att jag ska kunna känna mig lite lugnare så måste jag testa. Låter kanske helt sjukt men de är så jag känner :p
  • angel-1990

Jag har precis köpt ett cb digital test... läste att om man testar 3 dagar innan mens är det 83% (?) Att den visar positivt.. men man måste då använda morgonurin och de är ju för sent :/ tror ni att det kan funka om man håller sig några timmar och sen testar? Eller bör jag vänta tills imorgon bitti?

• angel-1990

Shit att jag inte såg ditt meddelande innan Joozzaan. Jag testade men det visade inte gravid. Så desperat som jag är så tog jag isär testet och såg ett svagt streck bredvid kontroll strecket. ... bilden blev dålig pga att kameran på mobilen inte ville fokusera.. men snälla säg att de inte bara är jag som ser ett streck..
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 13:39:10 följande:

Kan du inte vänta tills i morgon så kan vi testa ihop? :) Klarar inte att hålla mig längre heller. . .är jag inte gravid vill jag veta det nu i stället för att gå och tro och hoppas och kan se fram emot nästa försök i stället!

Jag kan testa med dig imorgon ändå.. det ska komma andra test idag som jag har beställt :)
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 14:00:49 följande:

Åh det är ju faktiskt något där bredvid ju! :D hoppas hoppas!

Så de är inte bara jag som ser de? Shit.. tänk om de är positivt :D
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 16:44:31 följande:

Så jäkla kul! :D hoppas det blir ännu starkare i morgon bitti :)

Det hoppas ja med. Jag har köpt ett nytt cb test som jag tänker ta imorgon :)
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 18:30:00 följande:

Håller tummarna! :D

Håller tummarna för dig med :) och alla.andra så klart :)
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 19:02:37 följande:

Tack :) nu har det dock slagit om för mig. Låg i sängen och insåg att jag inte kunde vänta en sekund till men sen nyss stod jag där med testet i ena handen och var beredd att gå in och testa men av någon anledning kunde jag inte förmå mig till att öppna det... jag bara stod där och insåg att så länge jag inte testar och mensen inte har kommit än kan jag i alla fall få hoppas en liten stund till att jag kanske är gravid.

Tar jag testet blir det så verkligt. Jag kanske inte alls är gravid. Usch vad det här spökar i huvudet, kommer ju bli galen på kuppen.

jag förstår precis hur du känner. De är skitjobbigt å vänta.. imorgon bitti så kör vi :D

jag vill så gärna tro att mitt "plus" stämmer. De är som att det fortfarande finns lite hopp kvar :) jag är både glad men samtidigt irriterad på mig själv att jag inte väntade tills imorn. Men de är bara att ta nya tag å ta't imorn... vi fixar detta :)
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015