Inlägg från: angel-1990 |Visa alla inlägg
  • angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Joozzaan skrev 2015-01-08 19:19:09 följande:

Jätteskönt att få lite stöd just nu känner jag. Dina ord peppar mig verkligen :) vet inte vad jag hade gjort utan våra lilla grupp här.

Jag tror och hoppas ditt plus stämmer! Inte bara för din skull men även för mig så jag får bevisat att det inte är omöjligt!

jag känner samma sak. Det känns bra att man kan få en bekräftelse... att man förhoppningsvis inte håller på att bli galen å ser i syne :p

jag känner mig också mera peppad å ja börjar tro mera på mig själv..... fan va glad jag kommer bli om plusset stämmer :D
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 22:12:00 följande:

När kam jag förvänta mig en bild på morgondagens förhoppningsvis positiva test då? :D

Blir de ett plus så lägger jag upp det under dagen :) antagligen så fort jag har tagit de :p
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 22:12:00 följande:

När kam jag förvänta mig en bild på morgondagens förhoppningsvis positiva test då? :D

Fick ett väldigt svagt streck idag med. Ganska lika de jag fick igår. Bilderna blev jättedåliga så lägger nog inte upp idag :p
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-09 11:50:06 följande:

Tog ett testa tidigt test i morse (BIM -2 eller -3) och kunde inte så något som liknade ett streck. Avvaktar och väntar på mensen i stället, har den inte kommit på tisdag nästa vecka så får jag väl testa igen då :) håller tummarna för er andra!

håller tummarna på ett plus vid nästa tillfälle du testar :)
  • angel-1990

Hur går de för alla? :)

själv tror jag att ja snart börjar klättra på väggarna för att jag tycker tiden går så sakta. :p

• angel-1990

De senaste 3 dagarna har jag haft förhöjd kroppstemperatur på kvällen/natten och under dagen är de borta.

Känner att det "spänner" vid båda äggstockarna oxh har en molande värk i ryggslutet.

Kan det vara ett tecken lr inbillar man sig bara? :p

Vem va det som hade bim imorgon? :)

• angel-1990
    Linae86 skrev 2015-01-10 01:49:13 följande:

Jag har bim idag! Fick en brunliknande flytning igår, brukar inte få det men det kanske är ett tecken på att mensen är på g? Har mått jäkligt konstigt de senaste dagarna men vi befinner oss utomlands så det kan lika gärna bero på värmen. Får helt enkelt vänta och se under dagen. Jag fantiserar redan om hur man ska berätta för folk om det vore så.

Nu har väl alla här bim de kommande dagarna, ska bli såå spännande att se om det tagit sig på någon!! :D

jag har bim imorgon. Symtomera finns kvar men mitt "plus" är fortfarande extremt svagt. Har börja fått mera ont men inte som mensverk... allt känns bara konstigt just nu
  • angel-1990
    Linae86 skrev 2015-01-10 10:52:02 följande:

Men då kanske du är gravid :) Ett svagt plus är ju alltid något att hoppas på iaf :) När ska du testa igen?

Imorgon tänkte jag testa igen :)
  • angel-1990

Imorgon har jag bim.... hoppas hoppas att ett tydligt plus dyker upp :) och lycka till, till er alla andra att ni också plussar :D

• angel-1990
    Linae86 skrev 2015-01-11 09:22:17 följande:

Hur har det gått för dig? :)

Mensen har kommit så det blev ingenting :(
  • angel-1990

@jc86

Ajdå :/ lyckas du inte så önskar jag dig bättre lycka till nästa gång :) och alla andra så klart...

För men del så va det väl helt enkelt inte menat att de skulle funka nu.. till nästa gång, om jag prickar in äl vill säga (som jag tror är runt den 24/1,) så ska jag inte börja testa för än mensen verkligen är sen för att inte skapa falska förhoppningar till mig själv.. känner nu efteråt att man har spenderar på tok för mycket pengar på gravtester osv... samt vart helt uppspeld över ingenting igentligen :/

men det är som de är :) man får helt enkelt försöka tills det går :)

Lycka till allihopa

• angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-12 12:10:53 följande:

BIM +1 idag och ingen mens ännu... funderar på att testa i natt när jag jobbar om inget kommit än men jag hoppas inte för mycket då jag vet att den bara kan vara lite sen och kroppen kan spela mig ett spratt :)

Åh va kul. Hoppas det blir ett plus :D
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-12 16:45:48 följande:

Ja hoppas kan man ju men vågar nog inte testa...väntar några dagar till. Annars kommer ju jämt mensen bara för att man testar haha

Haha ja de är nog så :p så fort man tror att man har lyckats så skiter de sig. Man får försöka att inte tänka så mycket å njuta av stunderna så att säga :p
  • angel-1990

Detta va den konstigaste mens jag haft på länge... har den i normala fall i 5 dagar men denna gång varade den bara i 3 å nu är den putts väck borta.... hm......

nästa äl tror jag att jag har runt den 24...

• angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-19 21:02:59 följande:

Efter åtta långa dagar kom även min mens! Skönt att slippa vänta och veta att allt fungerar som det ska dock lite försenat bara :)

Va trist :/ hoppas det går.bättre nästa gång.
  • angel-1990
    iowa skrev 2015-01-23 20:03:51 följande:

Jag ser tyvärr ingenting.. Men jag är heller ingen fena på att analysera tester. Ta ett nytt om några dagar om mensen inte kommit?

Vet det är svårt att se på bilden pga dålig kamera. Lättare att se i verkligheten... men ska testa imorn eller på söndag..
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015