BF September 2015 Andra barnet
Hoppar in här, plussa igår men fick de mer svart på vitt idag på.det digitala testet. Har en liten redan född april-12 och fröet i magen är beräknad 30/9
Hoppar in här, plussa igår men fick de mer svart på vitt idag på.det digitala testet. Har en liten redan född april-12 och fröet i magen är beräknad 30/9
Hade inget illamående förra graviditeten, tips på hur kan kan lindra de?
Någon mer med mycket molande värk, minns inte att de kändes så här mycket förra graviditeten. Blir nästan lite orolig.
Sitter o funderar över dom kommande mvc besöken.
Ska jag ta med min 11 månaders dit eller skaffa barnvakt?
hur gör ni/ska ni göra?
Har symptom som kommer och går, dock har mina bröst blivit större och får inte plats i bhn längre... Men men, imorgon ska jag träffa bm och tänkte se vad hon säger om tidigt ul då jag har mf i bagaget i höstas.
Var hos bm idag, är jätte nöjd med henne. Mycket bättre och känner mig mer trygg med henne än med hon jag hade med första barnet.
Fått tid till Vul också om 2 veckor, lite nervös men ska bli spännande också.
Hejhej!
Här mår jag sååå sjukt illa dygnet runt. Eller inte då jag sover, vilket jag ju tack och lov gör som en klubbad om nätterna
Igår var jag till min barnmorska och fick dropp, är uttorkad då ja knappt får behålla något alls. Och ska fortsätta få vätska ett tag nu. Drygt bara att ligga på en hård brits i ett kallt vårdcentralsrum ett par timmar åt gången.
Hoppas detta illamåendet inte håller i sig så länge till, nu längtar jag efter att få orken tillbaka
Har även fått en tid för ultraljud nu på måndag, för att BM ska kunna datera mig lite bättre, mensen kom aldrig riktigt igång efter det olyckliga i höstas. Så lite svårt att beräkna exakt. Ska bli spännande!
Har varit väldigt oroligt för att det ens ska finnas någon därinne, men kollade mest för skojs skull nu i kväll med dopplern vi har kvar sedan sonen låg i magen. Trodde såklart inte jag skulle hitta någonting alls ännu, MEN HITTADE HJÄRTLJUDET!! Det där underbara snabba tjoff-tjoff-tjoff ljudet.
Det finns minsann en liten miniplutt i min mage
Nu ska jag bestämt bara njuta!
Till och med illamåendet känns underbart nu, haha
Allt för mini!
-Går för övrigt gärna med i en facebookgrupp, så länge den är hemlig för ALLA andra vännerna. Ingen förutom våra föräldrar vet något ännu
Har ni alla försvunnit till fb-gruppen? :)