Ruvare med testdag runt 1/2
Ok, så inte innan beräknad mens iaf. Det kan ju kännas onödigt smärtsamt att se ett plus innan mens om man sen börjar blöda när man skulle få mens. Kanske att jag väntar till onsdag när min beräknade mens är
Ok, så inte innan beräknad mens iaf. Det kan ju kännas onödigt smärtsamt att se ett plus innan mens om man sen börjar blöda när man skulle få mens. Kanske att jag väntar till onsdag när min beräknade mens är
Hur gick det? Jag har inte vågar testa än!
Testar mellan 7-7:30, du?
Imorgon alltså!
Känner inte mycket, dock en svag smärta som kommer och går från samma punkt i livmodertrakten. Har känt så förut nör jag varit gravid, så lite hoppfullt är det. Mår dock inte illa eller nåt. Känner du något?
Vad roligt, grattis! Hoppas det är starkare imorgon. Jag hade också ett svagt streck! Det är synligt, men inte speciellt starkt.
Jag går på karolinska i Stockholm. Testdag enligt Karolinska är på söndag 1/2. Det kan ju bli supertidigt missfall och då blir väl mensen nån dag sen. Säkert det de vill bespara en, men jag kan inte låta bli att testa ändå. Hoppas att våra test är starkare imorgon!
Gravid 1-2 står det på mitt digitala test idag...
Jag gjorde ett digitalt idag som visade gravid 1-2
Har haft två MA (v12 och v10 men som dött i v 6) och ett supertidigt då jag blödde från plus till v6.
Men vilken paragrafryttare du fick prata med! Är du gravid nu så är du nog det om några dagar också. Och hur svårt är det att avboka om något skulle hända? Jag pratade med Karolinska nyss och fick en tid för vul den 19/2. Fick lite tidigare pga de tidigare missfallen. Skönt. Men det blir tre jobbiga veckor att vänta.
Jag är 31.
Hur går det för dig? Jag har fortfarande knappt några symptom. Testade med ett digitalt idag och det har åtminstone gått upp till 2-3.
Nej jag tror inte att man behöver vara orolig för att an inte har så starka symptom. Det är tidigt ännu. Jag är bara orolig att det ska bli ett till missfall. Mina symptom är mest att jag är väldigt trött.
Förstår att du blir orolig. Har läst att det är rött blod och smärta som kan vara dåligt, men man oroar sig ju ändå. Hoppas flytningarna försvinner så du slipper oron.
Vad skönt med gravtestet! Jag känner mig inte gravid och testerna ser lite svagare ut än innan, så jag tror att det går dåligt för mig :/
Idag är jag 5+1. Låter som de räknar lite konstigt!
Jag med :( Är på jobbet och bölar på toaletten. Måste nog gå hem.
Jag är totalt nere. Gick hem från jobbet och skyllde på migrän. Antar att det inte är säkert att det är kört. Men det känns så :/ Och testen ska ju inte bli svagare.
Börjat blöda litegrann :/ hoppas det går vägen för dig!