• Karriärskvinna

Ruvare med testdag runt 1/2

Känns lite som mensen är på gång. Testar nog i morgon bitti...

• Karriärskvinna

Nä, lite ömma bröst (har jag vid mens också) och lite mer flytningar än vanligt kanske... Vet inte om det är ett direkt gravidsymtom?

• Karriärskvinna

Hmm... Det ser ut att vara ett svagt svagt svagt streck... Får vänta och testa i morgon igen... Hur gick det för dig?

• Karriärskvinna

Vågar inte hoppas ännu. Dag 9 kanske är för tidigt.. Var går du? På Sahlgrenska sa de dag 12 som testdag, tror jag.

• Karriärskvinna

Jamen gör det, känns tryggare och ingen risk för övertolkning.

I vilken vecka har du haft missfall tidigare? Jag känner mig inte direkt lugn nu heller, men det är ett steg i rätt riktning. Nu vet jag att jag kan bli gravid naturligt och med ivf.

• Karriärskvinna

Wow! Härligt!

Jag ringde Sahlgrenska nu och de ville att jag ska ta ett nytt test dag 15 och återkomma då... Lite tröttsamt...

Hoppas att det är vår tur nu. Inga fler missfall. Jag är 32 i år, hur gammal är du?

• Karriärskvinna

Det går bra, lite öm i brösten och lite flytningar ännu och lite extra trött. Är på tjänsteresa och är hemma på torsdag morgon, ska ta ett nytt test då, men utgår från att jag är gravid. Ska man vara orolig för att man inte har mer symptom tycker du?

• Karriärskvinna

Fick tid den 23/2, de räknar att jag är vecka 7 då, vilket jag tycker är redan nästa vecka. Vilken vecka räknar du att du är i nu? Sista mensens första dag är 30/1 för mig.

Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2