Ruvare med testdag runt 1/2
Känns lite som mensen är på gång. Testar nog i morgon bitti...
Känns lite som mensen är på gång. Testar nog i morgon bitti...
Jag vågade inte heller.. Testar i morgon.. När testar du?
Lite innan tror jag, om inte mensen kommer... Har du några känningar?
Nä, lite ömma bröst (har jag vid mens också) och lite mer flytningar än vanligt kanske... Vet inte om det är ett direkt gravidsymtom?
Hmm... Det ser ut att vara ett svagt svagt svagt streck... Får vänta och testa i morgon igen... Hur gick det för dig?
Vågar inte hoppas ännu. Dag 9 kanske är för tidigt.. Var går du? På Sahlgrenska sa de dag 12 som testdag, tror jag.
Ja, det hoppas verkligen jag med!
Gravid 1-2 står det på mitt digitala test idag...
Jamen gör det, känns tryggare och ingen risk för övertolkning.
I vilken vecka har du haft missfall tidigare? Jag känner mig inte direkt lugn nu heller, men det är ett steg i rätt riktning. Nu vet jag att jag kan bli gravid naturligt och med ivf.
Hur gick det idag?
Wow! Härligt!
Jag ringde Sahlgrenska nu och de ville att jag ska ta ett nytt test dag 15 och återkomma då... Lite tröttsamt...
Hoppas att det är vår tur nu. Inga fler missfall. Jag är 32 i år, hur gammal är du?
Åh vad skönt för dig. Jag ska ringa på tisdag och försöka få en tid så snart som möjligt.
Det går bra, lite öm i brösten och lite flytningar ännu och lite extra trött. Är på tjänsteresa och är hemma på torsdag morgon, ska ta ett nytt test då, men utgår från att jag är gravid. Ska man vara orolig för att man inte har mer symptom tycker du?
Jag har små små bruna flytningar och det gör mig orolig, samtidigt som jag läst att det kan vara normalt...
Tog ett nytt idag där det stod Gravid 2-3, skönt! Ska ringa Sahlgrenska och boka tid för VUL. Så spännande!
Fick tid den 23/2, de räknar att jag är vecka 7 då, vilket jag tycker är redan nästa vecka. Vilken vecka räknar du att du är i nu? Sista mensens första dag är 30/1 för mig.
Åh nej, vad ledsen jag blir :(
Åh, hur går det? Det är ju inte säkert att det är över?
Hur är det idag? Tänker på dig!
Nej, vad tråkigt. Vet inte vad jag ska säga...