IVF 2015 ska vi följas?
Hej nu ska vi börja andra omgången av ivf ???? mensen kom i går och nu väntar jag på att dom ska ringa från Huddinge ???? höra när jag ska börja ta sprutor :)
Hej nu ska vi börja andra omgången av ivf ???? mensen kom i går och nu väntar jag på att dom ska ringa från Huddinge ???? höra när jag ska börja ta sprutor :)
Nu har jag pratat med kliniken. Ska börja ägglossningstesta nu. Men ägglossningen får inte komma på fredag, söndag eller måndag.
Suck. Den är beräknad på fredag. Och tidigare brukar den aldrig komma, så vi får hoppas på lördagen då. Annars får vi vänta en månad till helt enkelt...
Detta jobbiga pga att Huddinge har stängt på röda dagar och helger! :(
Hej på er,
Har varit borta från FL några månader. Vårt första IVF/ICSI-försök misslyckades, men vi lyckades få två 5-dagars blastisar till frysen. Den 27/4 fick vi tillbaks en sådan och igår plussade vi. Vågar dock inte ta ut segern i förskott (erfarenhet av mf) - det är långt till mål. Vågar knappt ens glädjas lite grand, även om jag försöker. Men nu håller vi tummarna så hårt vi kan för att detta ska lyckas.
Tack tjejer och grattis i efterskott Alex78!
Ingen ägglossning idag heller...
Så nu är det bara att vänta en månad till...
Nu kom den glada gubben!
Hoppas att barnmorskorna tycker att det är okej trots att den inte kom med morgon kisset. I och för sig så la jag mig 04.30 i morse efter att ha varit ute och druckit mååååånga drinkar.
Kanske var därför det inte visades först när jag tog vid 09.00