• Saturnus

IVF 2015 för oss som gjort några försök

Hej!
    Är så glad idag för jag fick nya provsvar och nästan alla prover mycket ser bättre ut. Ni som har koll på vad det betyder får gärna ge en hint. Det enda som inte blivit bättre är LH?!

Prov       förr           nu   
    -------------------------------------     
    TSH:      2,45         1.62
    AMH:      0,81         0,93 (ny method 25% längre)
    Prolaktin: 9,8          4,5
    LH:          2,8           3,3
    FSH        9,4            8,6
    Östradiol: 248         182

Jag är så förundrad att läkare säger att stress inte påverkar vid infertilitet. Jag har nu en mycket lugnare tillvaro efter ha haft en jättepressad situation under flera års tid. Åh om det inte är att jag nu mår bättre så beror det på akupunkturen. :)

• Saturnus
    Libra1 skrev 2015-04-30 00:33:13 följande:
    Jag tycker det ser bra ut. LH är ägglossningshormonet. Tror det bör ligga under 10 för att vara bra. :)

Bra att TSH gått ner lite.

Jag har faktiskt glömt att fråga vad mitt TSH låg på. Tack för att du påminde mig. :P
    De nada :)
  • Saturnus
    Nicka skrev 2015-05-02 01:08:16 följande:

Denna jäkla förkylning håller tyvärr ett fast grepp :( efter två veckor snorar jag o hostar fortfarande,,men men bättre nu än om en månad! Igår kom mensen så nu är de bara att vänta in nästa i slutet på maj så vi äntligen kan komma igång! Längtar så!

Åh vad jobbigt! Krya på dig! Då startar vi ungefär samtidigt och kan följas åt. Jag börjar spraya den 13/5. :)
  • Saturnus
    Nicka skrev 2015-05-03 20:54:50 följande:
    Tack :) ok! Vi börjar nog med sprutorna 29maj nånting skulle jag tro o sen blir de väl äggplock runt den 9/10 juni. Vart går ni?
    Danmark & ni?
  • Saturnus

Ni som kört korta o sedan långa protokollet. Har antalet dagar från sprutstart till Äggplock förändras? Alltså sprutar man lika länge när man är nedreglerad?