IVF 2015 för oss som gjort några försök
Luften gick ur mig, känner mig så väldigt ledsen och hopplös. Måste ta en paus. Lycka till alla.
Luften gick ur mig, känner mig så väldigt ledsen och hopplös. Måste ta en paus. Lycka till alla.
Oj, skrev i fel tråd. Men det funkar för denna också.
Känns som allt går emot mig. Först ringde jag vårdcentralen, vill prata med en psykolog. Känner mig så fruktansvärt ledsen hela tiden. Fick prata med en otrevlig sköterska som inte ens ville sätta mig i kön!! Men gjorde det efter att jag började gråta. Sen ringde jag min arbetsgivare och dem använder inte bruttolöneavdrager som hade sparat oss några tusen till de privata försöken :( fan va mkt man behöver spara nu. Jobbar som undersköterska o sparat inte ihop 68000 så lätt direkt.
[quote=75454107][quote-nick]LadyMaria skrev 2015-06-23 11:07:47 följande:[/quote-nick]Jag fattar inte hur man kan ha ett sånt bemötande när man berättar varför man söker hjälp också. Det enda hon gjorde var att ifrågasätta mig. Verkligen fel person på fel plats. Tack för uppmuntran, ja på något sätt får det lösa sig. Hur går det för dig med ruvandet? Hoppas värken har avtagit! Kamar[/
Har fortfarande mensvärk och "spottings" och en aning mer emellanåt, ingen riktig blödning..väntar på att carlanderska ska ringa upp. Mår allmänt skit, vill bara sova..kram
Har sovit i 1,5h efter att jag plötsligt började må väldigt illa och fick dessutom huvudvärk. Nu när jag kissade kommer de rött blod på pappret :( nu känns de riktigt kört! Jävla skit..gick inte till jobb idag heller o de va nog tur. Nu känns allt så hopplöst!
Nickasworld.blogg.se