IVF 2015 för oss som gjort några försök
Vi går på Carlanderska i Göteborg :)
Ja nu börjar de närma sej och jag känner av att mensen är på G fast att de är flera dagar kvar..
Vi går på Carlanderska i Göteborg :)
Ja nu börjar de närma sej och jag känner av att mensen är på G fast att de är flera dagar kvar..
Inget samtal idag från kliniken alltså blir de återföring imorgon. Kommer va otroligt nervös fram till kl 14 dock.
Ska få tillbaka ett 3dagars. Alltid fått 2dagars innan. Så nu e ja ännu mer nervös.
Har en oroskänsla att alla 14 ägg ska ha dött. : /
Just fått tillbaka 2 ägg. Ett 7 och ett 9 celligt. Nu e de bara hålla tummarna. :)
Hur går det för er?
Jag börjar tveka på om vi verkligen bör köra igång med vårt sista försök nu i juni. Har fortfarande lite smärtor. Jag tyckte det var en sådan bra idé att ruva under semestern. Men nu känns det mest tråkigt. Kanske det är bättre att vänta tills augusti. Svårt!!!
Hej!
Har ej kunnat svara eller skriva från appen i mobilen :( bara kunnat läsa.. vet inte vad de är för fel.
Igår började jag äntligen med sprutan, kör korta med Gonal-F så imon får de bli ett samtal till min gyndoktor och se när de är dags för ultraljud.
Någon annan här som är på gång?
nickasworld.blogg.se
Kan fortfarande inte svara via appen :(
Idag började vi med spruta nummer två Orgslutran. Tycker jag känner att nått är på gång i magen, har även haft morgonillamående, nån som känner igen sej?
Eftersom jag är lite rädd för Orgalutran sprutan, så ger min sambo mej den, idag testade jag att sitta upp och jag kände ingenting :) tur eller känner man mindre när man sticker i lilla bilringen ???? haha
Nu skall jag snart köra och göra VUL :) är så sjukt nervös /: åker själv då sambon jobbat natt och behöver få sova..i em ska vi på student.
Igår gjorde jag VUL, de gick bra 11 blåsor på ena sidan och 4-5 på andra. Man kunde tom se ett ägg i en av blåsorna :) de är ovanligt sa hon :) på tisdag blir de äggplock, så idag ska de letas boende.
Så glad, fick ut 8 ägg nu håller vi tummarna till många mogna & befruktade. Aldrig fått fler än 5 tidigare. Njuter idag trots att jag är medveten om att det är kvalitén som gäller o att många försvinner till nästa steg.
Fler på väg att bli ruvare närmsta dagarna?