Inlägg från: Misshjb |Visa alla inlägg
  • Misshjb

Vi som har avbrutit 2014/2015

Hej tjejer

Vilken bra grupp!

Vi fick avbryta den 30/1 pga allvarliga hjärtfel i v 22. Som ni alla vet så är det det värsta och tyngsta beslutet man kan ta. Det var vår första barn. Innan denna graviditet var vi gravida men fick MA i v.

Jag har varit inne och läst här på FL och det har varit på gott och ont faktiskt.

Nu vill både jag och min man bli gravida igen.

Jag fick tillbaka min mens 4,5 v efter avbrytandet och tänkte satsa vid nästa ÄL.

Hur tänker ni andra kring en ny graviditet?

• Misshjb
    tjugofemton skrev 2015-03-11 07:41:00 följande:

Allting ordnade sig för oss, men mentalt hade jag förberett mig på det allra värsta - att jag skulle få göra abort. Jag var verkligen där. Vissa stunder kände jag mig inte alls gravid längre. Jag ville bara få ut honom!

Igår fick vi veta att fostervattensproverna var jättefina, så vi kommer inte att avbryta denna graviditet endast på grund av läpp-, käk- och gomspalterna. Han kommer att få födas i sommar när han är färdigbakt och vi ska fixa dessa operationer!!

Vad härligt för er. Det måste kännas som en lättnad. Med dagens teknik kommer er son att ha ett vanligt liv. Härligt och höra att det också kan gå bra. All lycka till er
  • Misshjb

Jag vill gärna vara med i er fb-grupp men vet inte hur man skriver ett PM?

Lite dumt kanske men har precis blivit medlem här :)

• Misshjb
    Janssonskan skrev 2015-06-10 17:03:00 följande:

Hej! Vet inte om denna tråd är aktiv fortfarande.. Men skulle gärna vela gå med i facebookgruppen jag också..

Jag och min sambo var in på ultraljud nu i måndags och på mindre än 5 minuter slogs vår värld sönder.. Vår lilla dotter hade vätska i buk och lungor, stor missbildning och dom misstänker extremt fall av turners syndrom..hon har en cysta i nacken som är liksa stor som sitt huvud..läkaren var chockad över att jag inte hade fått missfall..

Men trots allt detta så sparkar hon på.. Vi ska avbryta graviditeten och nu väntar vi bara på provsvar och när detta ska ske..

Jag är nu i 17+6..

Det jobbigaste är all väntan och alla frågor..

Fy vad hemskt. Beklagar verkligen Vad heter du på fb så blir jag vän med dig och lägger till dig.
  • Misshjb

Det fanns flera som såg ut som du beskrev. Lägg till mig istället : Hoda jabbari Brännerud
    :)

Svar på tråden Vi som har avbrutit 2014/2015