Inlägg från: Anonym (Spänning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spänning)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Hett, spännande utifrån mig själv så blev jag kär i en kvinnlig kollega. jag älskade hennes personlighet, röst, kropp så oerhört spännande vi kysstes på AW ett par gånger, ( Å vilka kyssar sen...)
    kramar och middagar men det stannade där, jag var/är tillsammans med min man och jag berättade allt om mina känslor han tog det med ro. Än idag kan jag tänka på henne. Men det stannar med fantasier.

Tycker att du ska vara ärlig mot dig själv din partner och mot henne

• Anonym (Spänning)

Ja vi blev fulla på AW Givetvis såg jag till att sitta bredvid henne drogs till henne som en magnet. Tror det var jag som tog första steget, visste ju att hon var gay vi satt och kramades och just då i denna stund fick jag inte nog av henne, hennes hår, hennes händer hennes tunga. allting bara snurrade lyckorus, pirr och känslor. Sen den dagen var det svårt att jobba tillsammans Men som sagt det stannade där. Det var första  gången jag kysste en tjej..  det blev några fler kyssar, men det stannade där lite katt och råtta lek

• Anonym (Spänning)

Om din kille accepterar så go for it! var ärlig utforska lite!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...