Inlägg från: Anonym (lust) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lust)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Åh vad hett det låter. jag tror absolut det finns möjlighet att hon är intresserad av dig. Ska ni på någon mer aw inom snar framtid? Du kanske får veta då...

Jag kan känna igen mig lite i din historia. Är en tjej i 20års åldern, bor ihop med min sambo. Jag började på ett nytt jobb förra veckan och igår hade vi företagsfest. Efter ett par glas vin i kroppen börjar jag inse hur grymt snygg min ena chef är, hon är 20 år äldre än mig, gift och har barn. Det kan knappast  bli mer olämpligt.. Blev oerhört attraherad av henne under kvällen. När jag kom hem till sambon var jag riktigt kåt. Jag grenslade honom och vi hade sex medan jag fantiserade om min chef...Flört 

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-01 03:20:21 följande:
    Välkommen i klubben då! har du haft ihop det med en kvinna tidigare? Det kan ju vara så att hon kan märka av dina vibbar och bli smickrad och lockad till att prova lite.. Håller tummarna! Annars får du ju en trevlig stund med din sambo medan du fantiserar om annat.

Funderade innan på om hon hade gjort samma sak med någon annan kollega men det tror jag inte. Hon har ett sätt att se på mig som jag aldrig varit med om innan. Hon ler, inte bara med munnen utan hela kroppen, när vi ses. Idag kommenterade hon en selfie på mig på instagram och skrev "snygging" och en flirtsmiley. Alltså jag är 30 och hon är snart 60. Hon är väldigt fräsch för sin ålder och har utstrålning nog för att lysa upp ett helt rum. Jag är attraherad av hennes utseende, röst, allt! Framförallt har hon riktigt snygga bröst. :-P på den här aw:n tog jag på mig en lite urringad klänning. Kan inte säga att hon kollade nämnvärt men jag blir blyg och undviker ögonkontakt men blickar kan man känna och blickar ger hon!

Man har ju liksom aldrig varit i denna situationen innan! Hur tusan vet man om den 60 åriga kvinnliga kollegan är intresserad??

Är nog bara att vänta och se!
    Jag har aldrig varit med en kvinna, men jag blir ofta väldigt attraherad av kvinnor och jag hoppas att jag någon dag ska kunna få uppleva det. Jag skulle gärna vilja att hon märkte mina vibbar, och jag fantiserar om vad jag vill att hon ska göra med mig... Men det är så olämpligt på så många plan, vi är båda i ett förhållande och hon är min chef... Vad tror du? Kan man komma undan det på något sätt? 

Har du varit med en kvinna förut? Skulle du kunna tänka dig att ta det längre än bara fantasier? Av det du berättar låter det som att hon är attraherad av dig. Men som du säger så är det nog bara vänta och se. Om du vill skynda på det kanske du kan planera in en till aw eller liknande Glad
  • Anonym (lust)

Jo, det är svårt att komma undan med det... Bästa scenariot skulle vara att vi är på aw, är lite småfulla och hånglar, och att vi "glömmer det" nästa dag Flört 

Haha, jag längtar också till jobbet imorgon. Oavsett vad som händer så är det alltid härligt att ha lite ögongodis på jobbet!

Jaa, vi får berätta imorn hur allt har gått! Tycker också det känns jätteskönt att du befinner dig i en liknande situation. Det är ju lite svårt att prata om det med vänner och kollegor. 

• Anonym (lust)

Vad skulle du vilja att hon känner eller vill? Och vad skulle du vilja ska hända? Om du fick drömma fritt Glad

• Anonym (lust)

Åhh, det är så spännande att höra hur det går för dig. Jag tycker verkligen det låter som hon är intresserad och attraherad av dig. Men jag förstår att det kan kännas svårt att skilja på om hon är genuint snäll eller om hon är intresserad. Ett sätt för dig att visa ditt intresse skulle kunna vara närhet. Nu vet inte jag hur du är, är du en "fysisk" person? Jag själv är väldigt fysisk av mig, både medvetet och omedvetet. Om jag exempelvis vill få en persons uppmärksamhet eller om jag ska gå in i ett rum och så står det en person i vägen så brukar jag stryka på personens arm/rygg. Kanske skulle det kunna vara något när hon står vid ditt skrivbord eller i lunchkön?

För mig har det inte alls gått bra. Vi har jobbat om varandra idag och igår, så jag har inte sett henne. Hoppas på imorgon Glad

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-03 20:36:01 följande:

Just nu känns det inte alls som att hon är intresserad..Varför vet ja inte. 

En undran, vad i det som skrivits ovan tolkar ni att hon är intresserad av mej?

I princip allt som du skriver :) 
    Att hon ger dig komplimanger, ställer sig nära dig, att hon söker ögonkontakt med dig, att hon har bjudit hem dig igen etc. 
    Ta chansen och kom över till henne och titta på konstsamlingen. Och som någon annan föreslog, ta med en flaska vin och en blomma. Då tror jag absolut du kommer märka om det är något i luften från hennes sida Glad
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 18:16:44 följande:

Tyvärr kära följare av denna tråd.

Efter denna dag känns allt hopp ute.

Ska försöka att lägga detta på hyllan nu.

Blev inte ens någon kram innan jag gick.

Jag förstår nu att jag troligtvis har tolkat allt fel.

Känner mig bara dum nu.

Tack för att ni har följt och peppat mig! <3

åhh, jag förstår din känsla helt. Kanske är det hennes reaktion på att du försökte göra henne lite svartsjuk? Eller så vill hon se hur du reagerar om hon är lite tillbakadragen och pratar om sin man? Eller så kanske hon fick lite "kalla fötter" när hon insåg att du besvarade hennes signaler? Jag förstår att det känns dystert nu, men tappa inte hoppet än. Att hon har varit annorlunda i 1-2 dagar tar ju inte bort hur fin hon har varit tidigare :) Visst?
    Och fortsätt gärna uppdatera hur det går, och ventilera hur du känner. Det är så skönt att läsa någon som har liknande tankar. Kram på dig!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-09 13:19:47 följande:

Skulle egentligen jobbat hemifrån idag men fick hoppa in akut på ett möte.

Nu har jag suttit mitt emot henne i fyra timmar. Våra ögon möts hela tiden och det pirrar i hela kroppen.

Jag pratade innan om att jag funderade på att klippa mig och ändra hårfärg. Fick genast protester från henne att jag minsann inte fick ändra mitt "långa, fina, blonda, tjocka hår som jag är så snygg i".

Det var ju kul att höra

Hann ni prata något med varandra? Verkade hon annorlunda mot förra veckan?
    Glad
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 11:16:07 följande:

I morse vid fikat sa hon att hon hade drömt om mig i natt. Jag svarade och sa att jag ofta drömmer om henne. Oftast dagdrömmar då jag är attraherad av henne. Hon log och rodnade sedan kom det massa folk. Har inte träffats mer sedan dess.

Känns så skönt att ha det sagt! Nu får vi se hur det blir framöver!!

Men heja!! Bra jobbat, och vad modigt av dig att våga säga det :)
    Håller tummarna nu!!
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-12 16:23:30 följande:

Hon har inte sagt något alls under eftermiddagen..

Jag tror hon har fått lite kalla fötter och därför håller jag mig undan litegrann.

Längtar så till nästa aw då det blir vin och kanske lite mer flörtande.

Hon sitter här tre meter ifrån mig och bara ser snygg ut. Vill gå fram och smeka henne över nacken och kyssa henne. Tänk om man hade haft mod nog att göra det!

Har en hemlig dröm om att hon skulle dra med mig in i det insynsskyddade konferensrummet och kasta sig över mig och säga att hon vill ha mig.

Hatar när hon stönar till för det gör mig så tänd!

Älskar att följa hur det går för dig. Du är så grymt modig som vågade säga hur du känner för henne Solig ! 
    Dock triggar dina framsteg mina tankar om min chef... Haha Flört
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-16 21:32:18 följande:

[quote=74868614][quote-nick]ÄngDal skrev 2015-02-16 19:59:48 följande:[/quote-nick]Spännande relation du och din kille har, härligt att ni kan ha det så. Och bägge är bisexuella, vilket gör det än mer pikant och underbart 

Det vore väl inte alls dumt att gå på 50 shades of Grey och sedan sitt bredvid henne. Tänk på vad händer kan göra och hitta i mörkret...och viskningar...

Många blir nog upphetsade av filmen - inte minst kvinnor har man förstått - men samtidigt är den inte nåt bra exempel på BDSM, snarare tvärtom (Grey går över alla gränser på felaktigt sätt, vid många tillfällen).

Men sexscenerna ska ju vara heta så det kan kanske bli lite pirrigt i biomörkret i alla fall 

Ser du bara till att hon vet att du är bisexuell och lever i en öppen relation och kanske påminner henne om vad du dagdrömmer om borde det kanske göra susen.

Jag håller verkligen tummarna för dig.[/quot]

Jag var verkligen skraj när jag först skrev om detta på FL. Trodde folk skulle vara dömande men ack så fel jag hade! Vilka människor det finns och vilket stöd ni är! <3

Åh, du anar inte vilka fantasier som har dykt upp i och med bion. Skulle bli överlycklig om jag så bara får hålla hennes hand. Jag önskar så att ni kunde få se en bild så ni förstår hur vacker denna kvinna är.

Jag vågar inte riktigt öppna mig mer för jag vill inte gå på för hårt. Men om rätt tillfälle dyker upp så ska jag berätta det!

Jag vet att det gäller att ha lite is i magen och det är jag sämst på. När jag vill ha något vill jag ha det nu.

Tills dess att det händer något spännande (om det nu gör det) får ni stå ut med dagliga uppdateringar för jag måste skriva av mig..

Det är underbart att läsa dina daglig uppdateringar :) Tänker på dig och håller tummarna Solig
  • Anonym (lust)

Håller tummarna för ikväll, och väntar med spänning på en uppdatering Solig

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 18:18:54 följande:

Var tvungen att "gå på toaletten" nu mitt under filmen. Sitter jämte henne.

Funderar på att låta min högerhand vila på biostolen så hon lätt kan komma åt den.

Hon dricker inte då hon kör. Har erbjudit sig att skjutsa hem mig efter bion.

Vad ska jag göra??

Måste strax gå tillbaka så snälla svara snabbt!!

Åh, toppen att ni fick sitta bredvid varandra. Om du vågar, så luta dig mot henne, stryk undan håret och viska något i hennes öra, kanske kommentera något i filmen typ att en skådespelerska är snygg, eller något mer vågat...
    Go for it! Låt henna skjutsa hem digGlad
  • Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-26 14:45:32 följande:

Uppdatering från mig.

Det var tydligen ingen hjärtifarkt och hennes man mår bra och är hemma.

Jag har opererats idag och det har gått bra. Blir kvar på sjukhuset fram till lunch imorgon.

Vi har hörts lite på sms men mest pratat om läget med hennes man och min kommande operation.

Får väl se om hon kommer förbi och hälsar på idag eller imorgon.

Vad skönt att operationen gick bra. Massa krya på dig!
    Snart är det måndag, och då får ni ses igen Skrattande

Mellan mig och chefen  är det tyvärr inget nytt. Hon är såå galet snygg, och jag spanar in henne så ofta jag bara kan. Varje gång vi går förbi varandra i korridorerna så ler jag mot henne. I måndags var första dagen som jag jobbade utan handledning, och på morgonen när jag kom till jobbet så fick jag en kram av henne och stöttning. Det gjorde min vecka Solig

Ser fram emot dina uppdateringar! Kram

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-26 14:45:32 följande:

Uppdatering från mig.

Det var tydligen ingen hjärtifarkt och hennes man mår bra och är hemma.

Jag har opererats idag och det har gått bra. Blir kvar på sjukhuset fram till lunch imorgon.

Vi har hörts lite på sms men mest pratat om läget med hennes man och min kommande operation.

Får väl se om hon kommer förbi och hälsar på idag eller imorgon.

Vad skönt att operationen gick bra. Massa krya på dig!
    Snart är det måndag, och då får ni ses igen Skrattande

Mellan mig och chefen  är det tyvärr inget nytt. Hon är såå galet snygg, och jag spanar in henne så ofta jag bara kan. Varje gång vi går förbi varandra i korridorerna så ler jag mot henne. I måndags var första dagen som jag jobbade utan handledning, och på morgonen när jag kom till jobbet så fick jag en kram av henne och stöttning. Det gjorde min vecka Solig

Ser fram emot dina uppdateringar! Kram

• Anonym (lust)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-23 18:05:05 följande:

Ska träffa henne på stan vid klockan 19. Är så sjukt nervös!

Har tagit på mig mina snyggaste kläder och fixat mig ordentligt!

Håller tummarna för att detta blir en riktigt härlig kväll! Uppdaterar när jag kommer hem!

Lycka till! Tänker på er, och håller tummarna! Skrattande Kram!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...