Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-01 03:20:21 följande:
Välkommen i klubben då!
har du haft ihop det med en kvinna tidigare? Det kan ju vara så att hon kan märka av dina vibbar och bli smickrad och lockad till att prova lite.. Håller tummarna! Annars får du ju en trevlig stund med din sambo medan du fantiserar om annat.
Funderade innan på om hon hade gjort samma sak med någon annan kollega men det tror jag inte. Hon har ett sätt att se på mig som jag aldrig varit med om innan. Hon ler, inte bara med munnen utan hela kroppen, när vi ses. Idag kommenterade hon en selfie på mig på instagram och skrev "snygging" och en flirtsmiley. Alltså jag är 30 och hon är snart 60. Hon är väldigt fräsch för sin ålder och har utstrålning nog för att lysa upp ett helt rum. Jag är attraherad av hennes utseende, röst, allt! Framförallt har hon riktigt snygga bröst. :-P på den här aw:n tog jag på mig en lite urringad klänning. Kan inte säga att hon kollade nämnvärt men jag blir blyg och undviker ögonkontakt men blickar kan man känna och blickar ger hon!
Man har ju liksom aldrig varit i denna situationen innan! Hur tusan vet man om den 60 åriga kvinnliga kollegan är intresserad??
Är nog bara att vänta och se!
Jag har aldrig varit med en kvinna, men jag blir ofta väldigt attraherad av kvinnor och jag hoppas att jag någon dag ska kunna få uppleva det. Jag skulle gärna vilja att hon märkte mina vibbar, och jag fantiserar om vad jag vill att hon ska göra med mig... Men det är så olämpligt på så många plan, vi är båda i ett förhållande och hon är min chef... Vad tror du? Kan man komma undan det på något sätt?
Har du varit med en kvinna förut? Skulle du kunna tänka dig att ta det längre än bara fantasier? Av det du berättar låter det som att hon är attraherad av dig. Men som du säger så är det nog bara vänta och se. Om du vill skynda på det kanske du kan planera in en till aw eller liknande