• AllramEst

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Kan ni prata om sex?

Mitt tips är annars att få en annan anledning att höras än jobbet. Vad som helst. Visa henne en app typ Wordfeud, quizkampen, instagram, något med chattfunktion eller bara ett oskyldigt sms, något hon är intresserad av konsten?

Om konsten är ett gemensamt intresse som inte dina kollegor delar så kanske det är något vernisage, eller utställning? Min man är så tråkig och vill inte gå på den här moderna installationen, du som gillar konst, har inte du lust att följa med?

Och du vet redan att hon tycker du är snygg, så slappna av! Hon verkar göra saker som får dig ur balans, för långa blickar, slår/smeker på armen osv. Ta tillbaka bollen och få ur henne ur hennes "comfort zone"

• AllramEst

Mitt bästa tips, även fast det kanske låter dödslöjligt, är att skaffa provmedlemskap på storytel (behövs bara en mailadress och ett lösenord, inget mer, för 2 veckor gratis) och sen lyssnar på boken Alla får ligga, av Henrik Frexeus. Jag vet att du kanske tänker att äh, sånt är bara trams men det finns en del att hämta när det kommer till hur du ska vara och hur du tolkar signaler osv. eftersom att du tvivlar på dig själv så tror jag att det kommer få dig på banan igen, och du kommer att få henne tillslut, Stäng av efter 5 minuter om det känns löjligt men kostar inte mer än väldigt lite tid att testa!

Jag tror på dig!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...