Inlägg från: Anonym (Förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstår)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Hej Ts.

Tack för spännande läsning!

Jag är kvinna, gift med en man & vi har har ett öppet förhållande. Vilket ger många spännande stunder ???? Tycker du sköter detta väldigt bra. Jag hoppas det blir så som du fantiserar en dag.

Håller tummarna & lycka till!

• Anonym (Förstår)

Kanske inte är menat att ni just ska ha något ihop, utan kanske snarare öppna dina ögon för en "öppnare" värld.

Man vet aldrig hur livet utvecklar sig & tur är ju det. Men det gör också livet så spännande.

Visst, du är ung. Men hon ser dig knappast som en "unge".

Mina erfarenheter kan inte riktigt jämföra sig med din sits. Min "målgrupp" är äldre. Å jag är själv ung, enligt mig själv ^^

Kram & lycka till med allt

• Anonym (Förstår)

Jag förstår dina känslor & tankar. Dragningskraft kan vara extremt stark till vissa som helt enkelt har DET.

Jag träffar några män vid sidan av & jag är 26... dessa män är äldre då snackar vi 45 ca.

Förstår att du kan känna dig osäker just när du inte vet med 100% vad hon vill. Ålder har ingen större betydelse, enligt mig. Jakten är i sig en del av spänningen. ^^ Ni ses ju på jobbet vilket ger säkert både ros & ris för dig.

Skvaller tanterna ska du försöka strunta i, även om det är svårt. Det är ditt liv & den enda som kan leva ut det är DU.

• Anonym (Förstår)

Jag tänker att hon är väldigt osäker... inte på dina åtaganden utan mera på vad hon själv känner. Kanske är helt ny känsla även för henne.

Jag tolkar hennes kroppspråk, utöver de du berättar, att hon flirtar blygsamt. Om de är på allvar eller lek från hennes sida vet bara hon.

Kanske gillar hon bara uppmärksamheten som hon får av sitt agerande. Så svårt veta när man inte ser de själv med egna ögon.

Önskar jag kunde hjälpa dig mer.

Lycka till!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...