Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Fantastisk tråd, helt underbar o spännande.
Fantastisk tråd, helt underbar o spännande.
Ge inte upp, vem vet vad som väntar på måndag. Vågar du inte ta ett steg till, ett privat samtal där du säger att du känner dig attraherad, eller är du rädd att det blir knas på jobbet...
Har hon skickat sms nu efter hon lämnat av dig.? Ge henne en vecka till.
Ja just ja... Hmm, nja, jag tror ändå på ett privat möte på ngt vis, eller nu när ni blir från varandra, vad tror du om ett mail? Näe, det här kanske ska skötas live.... Hmm, bökigt.
Herregud... Ska vi behöva vänta en vecka på att ngt ska hända?? Den här tråden är som ett galet, härlig, utdraget förspel..
Blueballsvarning.
Ser fram emot att få läsa hur det går! Förra gången blev ju ni två sist kvar, kanske samma sak kan hända igen? Du kan väl säga till henne i förväg att du hoppas på det, eftersom ni hade så trevligt förra gången
Tänk att få höra...
Du behöver nog inte fundera på om hon e sugen på dig...
Det är bra att ni håller igång chattandet. Hade hon inte svarat eller skrivet så kunde man tro att hon var ointresserad.
Det kanske är läge att visa din uppskattning av hennes sällskap. Träffa henne på lunchen under din ledighet. Då visar du att hon är mer än en schyst kollega om du använder din semester på henne.
Eller kanske ett biobesök eller en pizza någon kväll. Inte för storvulet, bara visa att hon är lite mer än dina övriga arbetskollegor.
Jag önskar så att jag kunde lägga ut ett kort på henne. Hon är verkligen sjukt snygg. Även om risken är liten så vill jag ju inte att någon ska få reda på detta..
Du får hålla till godo med min beskrivning. Är det något gällande hennes utseende du vill ha förtydligat?
Hemma o ledig lite längre, idag mys med mig själv o så ska vänta på mer spännande inlägg från dig TS... Bästa tråden ngnsin, tycker nog att du vågar hinta lite om hur du känner, kan du inte bara fråga lite fint om det var ngt särskilt som hände i hennes dröm, små steg är också framsteg... Ahh, den här tråden, erotisk..
Önskar dig lyckatill på sjukhuset idag. Det kanske är samma sjukhus där hennes man ligger. Hoppas du får besök då. :)
Hoppas det blir en bra dag idag. Och att hon är på jobbet!
Hennes eller mina?
Är det inte framfusigt att skicka sms såhär på fredagkvällen då?
Senaste tiden har det varit jag som hört av mig först via sms. Bör jag låta henne höra av sig först?
Vi hade en mysig lunch. Visst visade hon lite mer idag men jag ser ingen anledning att berätta för henne nu när det känns över för min del.
Jag uppdaterar mer ikväll.
Kan säga att relationen har utvecklats på ett mycket positivt sätt.
Vi är helt på det klara med att vi båda är mycket attraherade av varandra. Osäkerhet råder kring hur långt vi är beredda att gå.
Och ja, vi har kysst varandra!
Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att jag är sjuk och har feber.
Har dock ändå varit på jobbet vilket resulterat i att jag varit helt slut på kvällarna. Ikväll har jag sovit precis hela kvällen och vaknade precis.
Kommer sjukskriva mig imorgon och när jag är pigg nog skriva en lång utförlig uppdatering.
Ledsen att det har dröjt men alla kan vi bli sjuka!
Jag vet inte hur man gör en sluten grupp..
Men finns det så är det ett alternativ. Vill gärna fortsätta dela med mig.
Jag har fått nog nu.
Att folk anmäler mina inlägg och skriver saker i "mitt" nickname har fått konsekvenser och jag känner inte längre mig minsta taggad på att skriva mer.
Helt ok att ifrågasätta och så, det gör jag själv också.
Vi har pratat och hennes man är helt med på noterna, så länge vi sköter det snyggt. Har ju inte kunnat uppdatera innan eftersom mitt konto var spärrat pga anmälning.
Sista uppdateringen från mig.
Tack alla trogna och stöttande läsare! Ni har varit guld värda.
Till er andra.... Nej, jag har inget att säga er.
Kram, den riktiga trådstartaren