• Duke855

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Den här följetången är ju bättre än någon serie man skulle orka följa. Har lite av allt men alla väntar nog spänt på sexet :)

• Duke855
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 12:34:36 följande:

Ja! Verkligen. Hon MÅSTE komma imorgon annars går jag under! Har inte träffat henne på jättelänge. Sms kan inte kompensera för att se henne på riktigt! Saknar henne verkligen.

Känns som att jag nästan glömt hur hon ser ut. Fast jag vet ju att hon kommer vara snyggare än någonsin när jag (förhoppningsvis) träffar henne imorgon.

Tyvärr blir det lite svårt att svänga förbi henne då hon bor helt på andra sidan stan och jag har ingen bil.

Om det leder till att historien fortskrider så kan vi nog alla pytsa in till en taxi ;)

Eller skjutsar dig haha.
  • Duke855

En såndär oskyldig klassiker är ju att "råka" röra henne på rumpan eller något vid ett väl valt tillfälle, skratta bort det men vara väldigt uppmärksam på hennes reaktion. Kanske kan ge någon ledtråd till hennes inställning. Möjligheten finns ju att hon tänker exakt samma tankar som du och bara letar efter en öppning som du inte heller riktigt ger henne.

Kanske?

• Duke855
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-07 12:05:46 följande:

Många svar sedan senast jag kollade.

Jag har vid flera tillfällen bemött huruvida jag skulle ha riktiga känslor för den här kvinnan eller ej. Jag tänker bara säga en sista gång att jag enbart är intresserad av en sexuell relation, inget annat.

Jag har heller aldrig påstått mig vara helt övertygad om hennes känslor/tankar. Jag tvekar ju hela tiden och har emellanåt varit helt övertygad om att allt bara är i mitt huvud. Tills dess att vi ses och hon säger eller gör något som får mig på andra tankar igen. Min osäkerhet finns att tydligt finna i mina tidigare inlägg.

Jag är heller ingen velpotta. Detta är ingen snuskig novell i en tidning utan det händer i verkliga livet där mycket står på spel. Jag tänker inte stressa iväg och göra något olämpligt för att andra ska få nöjet att läsa. Det handlar om mitt liv, hennes liv och vårt liv tillsammans på jobbet! Det är också nästan 30 års åldersskillnad.

Jag tänker gå försiktigt fram och känna av stämningen. Har hon tröttnat så må det vara så. Då kan jag inte göra något åt det.

Bra skrivet! Stå på dig och sålla varsamt bland alla goda råd och tankar här. Det är bara du som vet vad som blir rätt eller fel!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...