• Haskel

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Efter att ha läst hela tråden tycker jag att du gjort allt för att visa henne att du INTE är intresserad. Se det från hennes synvinkel. Hon är 30 år äldre, hon är också kvinna, kanske aldrig varit med en kvinna tidigare. Inte särskilt lätt för henne att förklara att hon vill ha dig.
    Enligt hennes beteende har hon varit övertydlig med vad hon vill. Du har inte gett henne mycket tillbaka. Hon är nog ganska övertygad om att du inte är intresserad på så sätt.
    Hon sitter i en betydligt svårare sits än du TS. Främst med tanke på hennes ålder. Vill du att något ska hända, så är det du som måste ta nästa steg. Säg det bara, nästa gång ni är ensamma, att du tror att du blivit attraherad av henne. Att du aldrig känt så förut. Du kan inte vänta på att hon ska ta ett steg längre. Det är du som måste göra det.

• Haskel
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-10 11:52:14 följande:
    Jag skulle mer än gärna bara säga det rakt ut till henne men tänk om jag har missuppfattat allt! då kan jag omöjligt fortsätta jobba ihop med henne.. Det är så svårt att skilja på om någon är attraherad av en eller om personen bara är snäll och trevlig..

Hur kan jag göra för att på ett diskret sätt visa henne att jag är intresserad?

Ska fråga strax om hon vill äta lunch med mig iaf
    Ärligt talat förstår jag inte varför du inte skulle kunnat jobba kvar, och det visar sig att du missuppfattat henne.
    Att bli attraherad av någon är inget man rår för, inget misstag, inget fel. Det vet nog alla, särskilt en kvinna på 50-60år.
    Att flirta och ge enormt mycket komplimanger, har sina risker, om man inte menar det. Skulle hon nu inte vara intresserad, så är det hon som har gjort fel. 
    Att man säger att man är attraherad, är inte heller något "sexuellt ofredande". Att man är attraherad är enbart en komplimang. Varför skulle hon ta illa upp? 
    I värsta fall kommer hon bara säga något i stil med "Åh tack, men jag är inte intresserad på det sättet".
    Du skulle inte behöva byta jobb, eller gå omvägar för att inte träffa henne.
  • Haskel

Ursäkta TS, detta är helt OT.

Men hur hade det låtit i denna tråd om kollegan istället varit MAN???

Jag gissar:
    Gubbsjuk skitstövel.
    Äckel som kollar efter småtjejer.
    Otroget svin.
    Tänker bara på sex.
    Inled aldrig något med en kollega.
    Akta dig för honom.
    osv osv.

Nu gäller det istället en kvinna, och då gråter istället folk för att det är "SÅ ROMANTISKT"Drömmer

• Haskel

Jag själv fattar att kvinnor är intresserade, om/när de skickar nakenbilder till mig.

Så varför inte MMS:a lite bilder på dina bröst och f-aDrömmer.

Det uppskattar iaf jagFlört

• Haskel

Jag tror mest själv att kollegan börjat tröttna. I början av tråden beskrevs hon som väldigt flirtig och intresserad. I hennes ögon har hon säkert varit närmast övertydlig om vad hon vill. Men eftersom TS inte vågat bemöta hennes inviter så tror hon nog inte att det kommer att leda någonstans.

Som någon skrev ovan i tråden. Det har pågått i 37 sidor på FL och kanske lika många dagar. TS befinner sig inte en centimeter närmare kollegan än i början. Kollegan känner troligen att det runnit ut i sanden.

Om TS vill att något ska hända, så måste hon göra något konkret, NU.

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...