Inlägg från: Anonym (Tintomara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tintomara)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Det här är en väldigt väldigt spännande tråd...just sayin´. Flört

• Anonym (Tintomara)

Hej!
    Jag tycker att man kan se det från flera håll. Om du uppskattar arbetsplatsen, och henne som kollega kanske du skall ta det lite lugnare. Om hon är tänd på dig så lär det nog märkas med tiden.

Om inte och du fortsätter på det här sättet så kan effekten bli att hon tar direkt avstånd, trots att hon egentligen gillar dig jättemycket som person. Det kan bli jobbigt att arbeta på samma ställe då....

Bara en tanke, jag vet att alla hejjar på att du ska stöta på henne via fylle-sms och ta på henne, men jag tycker att det är sensuellt att ta det med finess och lite stil, för min del. 
    Är också kvinna, och lesbisk

• Anonym (Tintomara)

Vacker berättelse där från den 40-åriga kvinnan som älskar sin kollega. Jag tror att mental attraktion oavsett kön oftast är besvarad, särkilt när man går in i den där magiska karismatiska relationen där man är som i en bubbla. Steget till fysisk attraktion är hårfin, och det är säkert så att ni känner den båda två. 

I en situation där ni är ensamma med ett glas vin skulle det säkert kunna bli så att ni hamnade i en kyss och i säng. Möjligen skulle det bli det finaste ni båda varit med om, och kanske ska man inte avstå sådana möljigheter i livet, de där livsuplevelserna som man annars ångrar att man valde bort.

Jag vet inte, är själv djupt förälskad i en kvinnlig kollega som slutade arbeta på mitt jobb strax efter vi hade erkänt vår kärlek för varandra....det är en oerthört smärtsam historia, men ingenting jag hade valt bort med facit i hand...

• Anonym (Tintomara)

...och, det är lustigt. Många räds åldrandet, men de allra vackraste kvinnorna är de som är över 40 år. De har den äkta skönheten, skrattrynkorna, livserfarenheten, tillgång till sitt eget psyke och själ, de har landat i nuet....Det finns ingenting vackrare än helt naturlig och osminkad skönhet. 

• Anonym (Tintomara)

Snälla, kan inte någon bara blocka dem från FL, deras mailadresser måste ju synas någonstans, eller....?

• Anonym (Tintomara)

Vill också vara med i sluten grupp!! Cool Roligaste tråden på länge

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...