Inlägg från: Anonym (Klara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klara)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-22 22:11:09 följande:

Era kommentarer hjälper mig så mycket och är den främsta anledningen till att jag inte ger upp!

Ja, det är ett mysterium att klura ut vad hon har för avsikter. Det jag har att gå på är ju komplimangerna och att hon inte säger/gör liknande saker till andra kollegor..

Jag tror att du på något smidigt sätt, utan att länka det direkt till din attraktion till henne, borde nämna att du lever i ett öppet förhållande. Detta borde göra att hon fattar att du är beredd att agera ut din attraktion och så kan ju hon i lugn och ro, om hon är intresserad, bestämma sig för att våga ta steget eller inte. Men efter du sagt detta får du nog ha lite tålamod, för det är ju absolut inte säkert att hon har ett öppet förhållande och då måste ju hon bestämma sig för att antingen göra slut med sin sambo, vara otrogen eller sluta flirta med dig. Finns ju inte så många fler alternativ.
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-23 20:29:31 följande:

Men låt säga att hon inte alls är intresserad på det sätt jag är, så får hon ett sms där jag skriver att hon är fin och eventuellt avslöjar att jag kollar bilder på henne. Tror ni då inte att det blir riktigt konstig stämning på jobbet nästa vecka? Tänk dessutom om hon berättar för kollegan som hon umgås privat med. Phu..

Vi glömmer bort att jag faktiskt inte har några konkreta bevis på att hon är intresserad av mig på samma sätt som jag är intresserad av henne.

Jag får nog ha is i magen och ta det riktigt försiktigt i detta.

Jag tycker inte att det låter lämpligt att skicka något såpass sexuellt, det kan ju bli hemskt pinsamt. Jag tycker nog att det bästa är att kommunicera så mycket som möjligt när man träffas - i skrift kan mycket misstolkas.
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-22 16:28:12 följande:

Hon skickade ett sms innan och undrade om vi kunde ses efter jobbet i morgon och ta ett glas vin och prata lite. Svarade givetvis JA!

Nu håller vi tummarna

Spännande! Hoppas hon kommit fram till att hon vill ge det en chans .
  • Anonym (Klara)
    Pappman skrev 2015-03-28 21:28:47 följande:

[quote=75076244][quote-nick]Anonym (Nike) skrev 2015-03-27 21:02:35 följande:[/quote-nick]TS, strunta i alla muppar som skriver här :) vi är fler glada och öppensinnade människor som följer den här tråden än alla dessa troll. Förstår om det känns motigt att skriva när dessa individer infekterar denna underbara tråd! Men som sagt, bara ignorera fullt ut, även om det är svårt![/]

Tycker det är lite spännande med följet runt TS i tråden som snabbt hugger ner på alla som ifrågasätter det moraliskt riktiga i situationen.

Det är nästan som arga myror som går till angrepp mot allt som hotar att störa förmedlandet av denna berättelse.

Är det lite av en kollektiv sexfantasi eller vari finns fascinationen?

Får se vad som händer nu när jag har kissat i stacken.

Jag håller med. Till en början var jag väldigt positiv till tråden men nu känner jag bara att det är under förutsättning att kollegans man tycker att detta är ok. Samt att jag blir lite äcklad faktiskt av alla som öppet skriver att det blir upphetsade/får stånd när de läser tråden. Känns lite väl överdrivet och pinsamt.
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...