Inlägg från: Anonym (Glader) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Glader)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Underbar tråd. Hoppas det går bra för er som flört, verkar oerhört erotiskt. Ni tycks ha byggt upp en härlig spänning mellan er o att bara få smeka den andra partnern i baren är ju helt glädjefullt. Kör hårt

• Anonym (Glader)

Om hon var ok med att du pullade henne så tror jag inte att du behöver oroa dig. Visserligen kan mängden alkohol spela roll men det är tycker jag bara är konstigt om hon skulle varit så berusad att hon inte mindes något. 
    Ge henne en komplimang o säg hur trevligt ni hade tillsammans nästa gång du träffar henne. Bjud in dig själv till att träffa henne mer genom att bjuda ut henne på ett glas eller en film. Tror inte du behöver ta dig mod till att henne på brösten om ni är ensamma, det förväntas:)

• Anonym (Glader)

Spännande om det här inte är sant:) Internet i ett nötskal. Men det e iaf en vacker story med ett sexy end

• Anonym (Glader)

Nej, inte ge upp nu med uppdateringarna.Jag tycker det du har gjort o gör är grymt härligt. Hoppas att du inte tolkade mina inlägg som negativa innan

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...