Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 16:00:22 följande:
Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga (det lilla du har kvar) och lämnar den här tråden nu.
Ingen är intresserad av det du har att säga.
Konstigt också att du inte hade några synpunkter när jag valde att inte skriva någon uppdatering, då borde du ju vara glad och nöjd över att slippa höra. Men nej, inte ett ljud. Det måste vara så frustrerande för dig att känna dig tvungen att läsa, och dessutom skriva, i en tråd som du äcklas så mycket av.
Dessutom KAN man inte ha något liv när man hela tiden måste skapa nya konton, och även olika epost, för att kunna kommentera under olika nicknames. Tragiskt.
Jag tycker du ska försöka ta tag i ditt liv. Ett arbete borde vara rätt väg.
Jag vet inte vem som tvingar dig att läsa tråden.
Ingen blir gladare än vi om du struntar i att läsa och kommentera.
Jag är väl medveten om att jag kommer sprida mer gödsel på gödselstacken med detta inlägg men jag måste skriva vad jag tycker.
Nu när jag har gjort det får du mer än gärna fortsätta med dina patetiska inlägg för jag kommer inte läsa dem. Kommer också anmäla alla dina inlägg.
Helt rätt!
Det är faktiskt sorgligt att personen har ett så meningslöst liv att hen tycker det är värt att hålla på med detta löjliga beteende.
Vill även säga att jag nu anmält ett tiotal inlägg och är mycket nöjd med att ett efter ett försvinner :)
Dessutom är jag väldigt nyfiken på en uppdatering från dig! :D