• Pappman

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Och din pojkvän stöttar dig i dina planer på att flirta upp henne?

Jag hade nog inte haft så mycket emot att min egen sambo låg med andra kvinnor, men tycker nästan det låter som du är kär i henne inte bara sugen på att ligga med henne?

Det skulle förändra situationen för mig som pojkvän för att man då riskerar att förlora sin tjej.

• Pappman
    Trunk2 skrev 2015-03-03 17:49:15 följande:

Du har inte läst tråden förstår jag. Självklart stöttar killen henne. De lever i en öppen relation.

Jodå öppen relation eller inte så verkar hon mer än bara tänd på kvinnan.
  • Pappman
    Trunk2 skrev 2015-03-03 18:48:02 följande:

Om det nu är så... vad ska du göra åt saken? Det är deras liv och döm inte. Jag blir galen på folk som anonymt ska anklaga andra. Att TS är anonym kan jag förstå som det ligger till nu... Jag tror nog TS har det svårt nog utan att behöva bli anklagad. Ge stöttning istället! Livet blir så mycket lättare om vi alla hjälper varandra istället för att kritisera. Jag vill följa denna tråd tills vi sett resultat. Med negativa kommentarer så riskerar vi att Ts slutar skriva och vi är många som vill följa henne Så därför villa jag att vi alla tänker oss för lite innan vi skriver. :)

Det var väl bland det dummaste jag har hört.

När blev kärlek något fult? Det är väl bland det vackraste vi har i denna allmänt ruttna värld?

Tror ni att TS är som en skygg hind som skuttar in i buskarna och försvinner om hon blir skrämd?

Våra kommentarer var inte hatiska bara ifrågasättande något som kanske kan öppna ögonen och göra att man angriper ett problem på annorlunda sätt.
  • Pappman
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 16:00:22 följande:

Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga (det lilla du har kvar) och lämnar den här tråden nu.

Ingen är intresserad av det du har att säga.

Konstigt också att du inte hade några synpunkter när jag valde att inte skriva någon uppdatering, då borde du ju vara glad och nöjd över att slippa höra. Men nej, inte ett ljud. Det måste vara så frustrerande för dig att känna dig tvungen att läsa, och dessutom skriva, i en tråd som du äcklas så mycket av.

Dessutom KAN man inte ha något liv när man hela tiden måste skapa nya konton, och även olika epost, för att kunna kommentera under olika nicknames. Tragiskt.

Jag tycker du ska försöka ta tag i ditt liv. Ett arbete borde vara rätt väg.

Jag vet inte vem som tvingar dig att läsa tråden.

Ingen blir gladare än vi om du struntar i att läsa och kommentera.

Jag är väl medveten om att jag kommer sprida mer gödsel på gödselstacken med detta inlägg men jag måste skriva vad jag tycker.

Nu när jag har gjort det får du mer än gärna fortsätta med dina patetiska inlägg för jag kommer inte läsa dem. Kommer också anmäla alla dina inlägg.

Tycker helt klart att det är en spännande tråd, men förstår inte att du låter dig provoceras av idiotinläggen.

Låt dem rinna av som vatten rinner av en sten.

Obesvarade så är det bara en lallande dåre.
  • Pappman
    In trouble skrev 2015-03-28 20:59:52 följande:

Sluta våldföra dig på det svenska språket.

Lär dig skriva innan du skriver. Att inte behärska skrift innan man predikar moral är så ett mycket värre brott än det som du anklagar TS för

Haha vad var det där för underliga tankegångar?

Eftersom han/hon lyckades provocera dig måste budskapet ha gått fram, nivån på språket var alltså tillräcklig.
  • Pappman

[quote=75076244][quote-nick]Anonym (Nike) skrev 2015-03-27 21:02:35 följande:[/quote-nick]TS, strunta i alla muppar som skriver här :) vi är fler glada och öppensinnade människor som följer den här tråden än alla dessa troll. Förstår om det känns motigt att skriva när dessa individer infekterar denna underbara tråd! Men som sagt, bara ignorera fullt ut, även om det är svårt![/]

Tycker det är lite spännande med följet runt TS i tråden som snabbt hugger ner på alla som ifrågasätter det moraliskt riktiga i situationen.

Det är nästan som arga myror som går till angrepp mot allt som hotar att störa förmedlandet av denna berättelse.

Är det lite av en kollektiv sexfantasi eller vari finns fascinationen?

Får se vad som händer nu när jag har kissat i stacken.

• Pappman
    Anonym (Klara) skrev 2015-03-28 22:13:57 följande:

Jag håller med. Till en början var jag väldigt positiv till tråden men nu känner jag bara att det är under förutsättning att kollegans man tycker att detta är ok. Samt att jag blir lite äcklad faktiskt av alla som öppet skriver att det blir upphetsade/får stånd när de läser tråden. Känns lite väl överdrivet och pinsamt.

Tror dock att det är ärligt. Det är nog en runktråd för många.

Jag hade tyckt det var ok om det var två singlar, förstår inte varför man måste vara i ett förhållande då det ändå krävs fler sex-/kärlekspartners för att känna sig nöjd?
  • Pappman
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-29 13:58:32 följande:

Jag vet inte hur man gör en sluten grupp..

Men finns det så är det ett alternativ. Vill gärna fortsätta dela med mig.

Nu blev det en sluten sekt av det hela, mycket spännande.
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...