Inlägg från: Anonym (Samma sits) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma sits)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Har följt din tråd från början och verkligen älskar den... Jag är lite i samma sits, men vågar inte riktigt skriva om det på nätet.

Idag var jag hemma, då jag är sjuk. Kollade på filmen "loving annabelle" på netflix. Vilken film!!! Du MÅSTE försöka se den. Du kommer älska den.

• Anonym (Samma sits)

Filmen finns på netflix!

Jag vågar tyvärr inte berätta här, då jag har man och 3 barn.... Och det är absolut ingen som vet något om att jag skulle ha sånna tankar.

Hur ska jag kunna skicka anonymt meddelande? Du är ju också anonym... Hade ju varit rätt skönt att kunna ventilera med någon i samma sits.

• Anonym (Samma sits)

Ja men så kan vi göra.... Känns lite pirrigt att öppna sig för en främmande person. Men kan du dela hela din story här, kan jag väl dela den med dig...

• Anonym (Samma sits)

Skickat meddelande nu....

• Anonym (Samma sits)

Åh vad jobbigt! Ver precis hur frustrerad du känner dig. Skulle du inte kunna skicka ett sms och säga att du precis var på jobbet och hade hade hoppats på att träffa henne en stund, men att det var tråkigt att hon inte var där... Eller något sådant. Du kan ju hitta på att du kände dig lite nere och hade behövt ett uppiggande leende från henne. Sen kanske hon skriver och undrar varför du är nere och då blir det ännu mer sms-kontakt!

• Anonym (Samma sits)

Oj vad hemsk!! Men bra att du skickade sms. Nu vet du läget. Jag tycker du kan skicka ett sms imorgon och visa att du bryr dig och undrar hur hon mår.

Men hon lär nog inte komma och fika med dig. Hoppas hon kommer på AW för det var väl på fredag eller?

• Anonym (Samma sits)

Åh nej vad tråkigt. Hade sett väldigt mycket fram emot din uppdatering om hur kvällen varit! Härligt att den var bra i alla fall. Undrar vad som hände?!?! Så nyfiken!

• Anonym (Samma sits)

Det är olidligt spännande vad det är som har hänt! Vill verkligen veta. Familjelivs bästa tråd ??

• Anonym (Samma sits)

Jag vill också vara med!!

• Anonym (Samma sits)

Det funkar inte heller för mig att klicka på länken!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...